handdator

Visa fullständig version : Röven vår nya bedömningsfaktor

Torsten
2008-09-12, 20:23
Fast egentligen kanske den alltid varit det? Men varför väcker denna ganska skamliga kroppsdel alltid sådan åtrå? Inte sitter väl personligheten i en persons rumpa eller kanske ändå? Vad tittar du själv först på när du tänder på det motsatta könet?

Sven Hedin
2008-09-13, 07:02
Nu skulle man ju kunna larva sig och för skoj skull skriva ihop en massa påhittad prettosmörja om utstrålning, fängslande personlighet, inre skönhet och att man aldrig ser till det yttre... Men jag orkar inte det idag.
Jag tittar nog ofta på håret, alltså frisyrer och sånt. Det är nog det första. Sedan så, ifall jag kommer tillräckligt nära, tittar jag på ögonen och trakterna strax omkring.

Kickan
2008-09-13, 08:00
Jag har aldrig insett (?) att röven är en bedömningsfaktor. Brukar inte visa fram den när jag träffar folk, jag står liksom med ansiktet mot dem. Jan Troells bedömningsgrunder låter mer sannolika.

Mröff
2008-09-13, 08:04
Har ni gubbar ingen "apa" i er och ser på röv?

Killar skall väl se på röv för att kontrollera om den är bumpig och bra. Att titta på killars rövar verkar däremot lite overkill. Det är väl bara bögar som gör det. :cool:

Själv vette sjutton vad jag kollar på. Jo, ögonen. För att se om det är en levande varelse jag har mitt emot eller ett psyko. Går efter basala bedömnigsgrunder numera.

Sven Hedin
2008-09-13, 08:07
Inte sitter väl personligheten i en persons rumpa eller kanske ändå?

Min personlighet har nog iofs både sin grund och stadga där, men att det skulle kunna ge substans åt en tråd av den här kalibern det finner åtminstone inte jag vidare sannolikt.

CodeMAN
2008-09-13, 08:09
The "landningsbanan", som en kompis uttryckte det. Han kommenterade dessutom min syrras "fina landningsbana" utan att veta att hon var min syster... :tihihi:

Man kollar rumpan om man inte känner personen, ett lite opersonligt sätt att kolla brudar. Det är ju en del som "sticker" ut. Känner man däremot personen så tittar man på ögonen, munnen, läpparna.

Sven Hedin
2008-09-13, 08:11
The "landningsbanan", som en kompis uttryckte det. Han kommenterade dessutom min syrras "fina landningsbana" utan att veta att hon var min syster... :tihihi:

Har du en syrra?

Edit: jag tog bort den trashiga ögonbrynsmileyn eftersom mina avsikter ändå torde framgå.

Mröff
2008-09-13, 08:12
Jag måste korrigera mig:
kollar på killars rövar enbart då de är något alldelens speciellt.

Exempelvis en totalt platt killröv eller en tillkämpad muskelbyggarröv i uppdragna, tajta jeans. Då mest för att skratta.

Jag är evil..:devil:

CodeMAN
2008-09-13, 08:17
Har du en syrra? :evilgrin39:
Ja, 1,5 år yngre jag. Sedan har jag två tjej-kusiner. Många landningsbanor blir det. :p

Mröff
2008-09-13, 08:21
Vaddå landingsbana. Är det inte den där meningslösa minimala könsfrisyren på kvinnor som brukar kallas landingsbana av sinnesslöa personer. :hmm:

Sven Hedin
2008-09-13, 08:25
Inte av Jan Troell... (går det förresten att byta nick här på Obsklassen?) Han gillar ju hår.

Mröff
2008-09-13, 08:30
Ja, vad vill herrn heta?

Ha kvar avataren under en tillvänjningsperiod så alla förstår att det är herrn som bara varit till PRV och bytt namn.

Mröff
2008-09-13, 08:51
Nå...pojkar och flickor.
Här skall det diskuteras om röven är själens spegel /Fröken.

Japp, jag flyttade snacket om Svens namnbyte till en annan (relevant) tråd:

http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=39

/C.

Mröff
2008-10-14, 23:38
Uppdatering: Jag har inte tittat på röv på år och dar.

Hur står det till för er?

Sven Hedin
2008-10-14, 23:42
Det har nog vart dåligt med den varan sen jag tappade min fickspegel.

Svimfärdig
2008-10-15, 02:04
Rumpor. Stjärtar. Rövar. Asses. Butts. Me loves!
Och ja, jag tittar på rumpor så snart tillfälle ges. Men vägrar bedöma någon efter asset. SÅ kan vi inte ha det.

Gullan
2008-10-15, 06:23
Jag har en kollega som har en makalöst snygg röv dessutom alltid förpackad i ruskigt snygga tajta jeans. Hon är gift och inte intresserad av tjejer och samma gäller för mig. Men vrålsnygg rumpa har hon. :yes:

Och nej, jag tittar inte på rumpa som "bedömningskriterium" snarare någon helhetsbedörmning som ska falla mig i smaken för att jag ska bli intresserad. Ska det bli någon vidare kontakt/relation är det huvudet (det översta) som fäller avgörandet.

Gullan
2008-10-15, 07:34
Guuuuud vad jag är seriös, nästan lite pretto. :rolleyes:

CodeMAN
2008-10-15, 12:54
Inte sitter väl personligheten i en persons rumpa eller kanske ändå?
You wish!

Det gör det, och det är bevisat. :yes:

Tjockisar = sämre personlighet (duh!).
Små rumpor = sämre personlighet (anorektiker, "duh!" med).

skumrask
2008-10-15, 13:56
Jag har nog en liten hangup på just rumpor..
Bra mycket viktigare än brösten om man nu skall tala om sexuella impulser. Inte så att den måste vara perfekt men den måste finnas, hellre lite för mycket än för lite.
Det som vidare är bra med rumpor att man kan titta på dem ostört utan att ägarinnan märker det. Samma förhållande råder icke när det kommer till bröst.:(

Jag beundrar fotomodeller som ett underligt främmande väsen, och de har ju nästan pojkrövar. Men jag faller inte för dem.
Nu är det väl inte så att jag bara tittar på röven först, ansiktet och leendet etc är ju viktigast, samt något så odefinierbart som kroppskonstitution och hållning. Förmodligen har jag något slags eget gyllne snitt inpräntat i hjärnan som jag faller för. För det går inte att komma från, de flesta jag fallit för är relativt korta (<1.75), varit hyggligt kurviga, hyfsat småbröstade (nåja), mörkhåriga och svagt psykotiska. Samt haft rumpor då..

Mröff
2008-10-15, 17:09
Förmodligen har jag något slags eget gyllne snitt inpräntat i hjärnan som jag faller för. För det går inte att komma från, de flesta jag fallit för är relativt korta (<1.75), varit hyggligt kurviga, hyfsat småbröstade (nåja), mörkhåriga och svagt psykotiska. Samt haft rumpor då..

Den beskrivningen passar ju in på Cody...:tihihi:

CodeMAN
2008-10-15, 17:10
...de flesta jag fallit för är relativt korta (<1.75), varit hyggligt kurviga, hyfsat småbröstade (nåja), mörkhåriga och svagt psykotiska. Samt haft rumpor då..
Jag är 1.79, funkarre? :unsure:

Röv har jag. :yes:

Storpotäten
2008-10-16, 20:47
im a titty man... and ass man... fan jag gillar det mesta som är kvinnligt och varmt och runt och bulligt

har på senare tid kommit på att det gärna får vara ganska mulligt

Sven Hedin
2021-10-17, 21:43
Röven är själens spegel.