handdator

Visa fullständig version : tandpetarproblemet. (och andra i-landsproblem. /mod)

sås på slipsen
2008-08-16, 14:56
Askarna och burkarna tandpetare levereras i är fula. FULA, säger jag.

Någonstans har jag sett en liten hållare i form av en tyngdlyftare.
Man trycker på något vad det nu var och vips kommer han upp med en tandpetare på raka armar. Låter kitschigt, men jag har för mej att den var väldigt stilren.

Men jag hittar den inte. :(
Nån som har koll på var den kan tänkas finnas?

sås på slipsen
2008-08-16, 15:12
Case closed. Jag hittade den.
På Clas Ohlson. Borde jag ju ha förstått.

http://www.clasohlson.se/Archive/Images/Products/Hi/347694_X_2008-01-24_105359_914.jpg

Mröff
2008-08-16, 15:13
Såsen...detta är verkligen ett i-landsproblem. :p

sås på slipsen
2008-08-16, 15:15
Såsen...detta är verkligen ett i-landsproblem. :p

Men jag är väl för helvete ingen somalier. :tjurig:

Mröff
2008-08-16, 15:20
Nä, men en bonne....:lol:

sås på slipsen
2008-08-16, 17:07
Nä, men en bonne....:lol:

:skamsen: :D

Gullan
2008-08-16, 19:51
Tipsar om att du ska köpa en sån där åsna som producerar cigaretter när man lyfter på svansen. I plast. Finns ofta att finna på spansktalande semesterorter. Borde matcha din tyngdlyftartandpeterframtagare.

Mröff
2008-08-16, 22:17
En sådan åsna vore stilfullt hemma hos Såsen. Jag röstar på den typen.

Inte någon tynglyftare i borstad plåt.

sås på slipsen
2008-08-17, 04:00
Tipsar om att du ska köpa en sån där åsna som producerar cigaretter när man lyfter på svansen. I plast. Finns ofta att finna på spansktalande semesterorter. Borde matcha din tyngdlyftartandpeterframtagare.

Hade jag rökt hade jag självfallet haft en sån.
Plus en cigarrsnoppare i form av en röd vagina som det står Monica L på. :kaffe:

Imorron ska jag åka till Classe och handla. Jag tar nog två för säkerhets skull. :yes:

Gullan
2008-08-17, 08:38
Plus en cigarrsnoppare i form av en röd vagina som det står Monica L på. :kaffe:

Imorron ska jag åka till Classe och handla. Jag tar nog två för säkerhets skull. :yes:

Men pleeease. :rolleyes: Du har väl gäster. Får stå på cigarrbordet så klart.

Mröff
2008-08-17, 10:17

WTF...finns det sådana..:D

sås på slipsen
2008-08-17, 20:28
:evilgrin39: Det bidde två.

a4KsCoHMoqY

Mröff
2008-08-17, 20:36
Hahahahahahahahaha.....vilken fantastisk pryl och instruktionsfilm...:D

Ulvena
2008-08-17, 20:43
Fin! Du hittade ingen sån där cigarrsnoppare som du skrev om tidigare? :unsure:

sås på slipsen
2008-08-17, 20:46
Fin! Du hittade ingen sån där cigarrsnoppare som du skrev om tidigare? :unsure:

Jag tror de har utgått. Det är väl snart ingen som kommer ihåg Monica längre. :(

Ulvena
2008-08-17, 20:48
Jag tror de har utgått. Det är väl snart ingen som kommer ihåg Monica längre. :(

Jag kan ta en utan namnet, tänk vad glad min man skulle bli för en sån när han ska ut och puffa cigarr.
Skulle vilja ge honom det i julklapp. :)

sås på slipsen
2008-08-17, 20:55
Jag kan ta en utan namnet, tänk vad glad min man skulle bli för en sån när han ska ut och puffa cigarr.

Jag fick inte tag i någon åsna som klämmer ut en cigg ur arslet heller. :evilmad:

Gullan
2008-08-17, 20:59
Jag fick inte tag i någon åsna som klämmer ut en cigg ur arslet heller. :evilmad:

Har du hunnit till Mallis tur och retur idag! :o

Gullan
2008-08-17, 21:01

Här har du en du kan bjuda på.

http://www.tradera.com/CIGARRSNOPPARE_MASSING_JUGEND_LATTKLADD_KVINNA-auktion-70028535

en annan

http://i125.photobucket.com/albums/p41/saradanae/02-12-08_1359.jpg

Ulvena
2008-08-17, 21:08
Här har du en du kan bjuda på.

http://www.tradera.com/CIGARRSNOPPARE_MASSING_JUGEND_LATTKLADD_KVINNA-auktion-70028535 (http://www.obsklassen.se/redirector.php?http%3A%2F%2Fwww.tradera.com%2FCIGA RRSNOPPARE_MASSING_JUGEND_LATTKLADD_KVINNA-auktion-70028535)

en annan

http://i125.photobucket.com/albums/p41/saradanae/02-12-08_1359.jpg

Den var fin. :)

Fast den var ju tyvärr trasig.

Hur köper man saker på Tradera? Jag har aldrig gjort det. :skamsen:

Gullan
2008-08-17, 21:13
Den var fin. :)

Fast den var ju tyvärr trasig.

Hur köper man saker på Tradera? Jag har aldrig gjort det. :skamsen:

Oj då, det såg jag inte. Letade efter cigarrsnoppare och cigar cutter vagina. :D Leta vidare du rätt som det är hittar du nåt som passar. En himla kul present. :yes:

Sven Hedin
2008-08-17, 21:13
Hur köper man saker på Tradera? Jag har aldrig gjort det.

Du registrerar sig och så lägger du ett bud på det du är intresserad av. Om du vinner auktionen så får du först ett automatiskt mail från Tradera där det står att du har ropat in vad det nu kan vara, och sen så hör säljaren av sig till dig och berättar hur mycket han vill ha totalt inklusive frakt.

Men under tiden som auktionen pågår så får du mail (eller sms ifall du vill) ifall någon bjuder över dig. Du kommer snabbt in i det.

Ulvena
2008-08-17, 21:15
Du registrerar sig och så lägger du ett bud på det du är intresserad av. Om du vinner auktionen så får du först ett automatiskt mail från Tradera där det står att du har ropat in vad det nu kan vara, och sen så hör säljaren av sig till dig och berättar hur mycket han vill ha totalt inklusive frakt.

Men under tiden som auktionen pågår så får du mail (eller sms ifall du vill) ifall någon bjuder över dig. Du kommer snabbt in i det.

Okej, men namn och adress ser ingen väl? Förutom säljaren då om man vinner?
Är det ett någorlunda säkert ställe att köpa saker på?

Sven Hedin
2008-08-17, 21:19
Okej, men namn och adress ser ingen väl? Förutom säljaren då om man vinner?
Är det ett någorlunda säkert ställe att köpa saker på?

Nä, du är helt anonym och jag har aldrig blivit lurad. Folk har ju såna där stjärnor efter sina nick som visar hur många omdömen dom har fått, och ett negativt omdöme är det värsta man kan få... Jag var lite orolig en gång när jag hade sålt en grej. :skamsen:

Ulvena
2008-08-17, 21:21
Får kanske prova det, den är cigarrsnopparen är lockande men om den inte fungerar så är det inget kul.
Jag får leta lite tror jag.
Tack för hjälpen med hur det fungerar, verkar ju vara ok.

Gullan
2008-08-17, 21:23
Får kanske prova det, den är cigarrsnopparen är lockande men om den inte fungerar så är det inget kul.
Jag får leta lite tror jag.
Tack för hjälpen med hur det fungerar, verkar ju vara ok.

Det är ett tag fram till jul och om du letar regelbundet så dyker du på nåt rätt som det är. :)

Ulvena
2008-08-17, 21:56
Det är ett tag fram till jul och om du letar regelbundet så dyker du på nåt rätt som det är. :)

Mmmm, jag ska leta, tror han skulle bli glad för en ekivok cigarrsnoppare faktiskt.

Gullan
2009-05-09, 06:51

*slumpbump*

Jag vet att man kan köpa såna åsnor i Tunisien. En kompis köpte en sån när hon var där på semester. Iofs en jäkla massa år sedan men ändå. :)

Gullan
2009-05-09, 06:53
Mmmm, jag ska leta, tror han skulle bli glad för en ekivok cigarrsnoppare faktiskt.

Har du fortsatt leta? Det är snart jul igen. Ett nytt tips är att kolla med en mycket välsorterad tobaksaffär. Finns ju några kvar av den gamla typen med fina pipor, cigarrer både styckevis och som beställningsvara.