handdator

Visa fullständig version : Sämsta filmjävel du sett.

pippi
2008-07-28, 19:52
Här kan du varna för den sämsta skitfilm du sett. Så att vi andra slipper se.

En av de sämsta jag sett är magnolia.
Så rosad men så jävla värdelös.

http://www.imdb.com/title/tt0175880/

pippi
2008-07-30, 16:27
Känns tryggt att vara bland er "människor som bara ser bra film".

Fyfan alltså.:tjurig:

skumrask
2008-07-30, 16:52
Ondskan var förjävla dålig. Sånger från andra våningen tycker jag är kraftigt överskattad

sås på slipsen
2008-07-30, 17:45
1492. En riktig skitfilm, i särklass Ridley Scotts sämsta. :(

Pomperipossa
2008-07-31, 00:36
En av de sämsta filmer jag sett på senare år är den svenska Bang bang Orangutang med Micke Persbrandt. Helt värdelös. Samma gäller Heartbreak Hotel, det var en pinsam historia.

Jag gillar inte Closer heller, det brukar "folk" göra. http://www.imdb.com/title/tt0376541/

Mröff
2008-08-31, 01:07
En fruktansvärt eländig film är Pearl Harbor.

Den går på tomgång med stor melodramatisk stråkmusik i tre timmar. Just när man tror den skall till att sluta - och verkligen vill det för att hopplöshetskänslorna börjar bli ohanterliga - börjar den om.

Extremt kraftigt inslag av buksvågeri, för det finns ju bara EN tjej på ön som är lovely så båda huvudrollsinnehavarna måste vara med henne. De turas liksom om broderligt att tar hand om henne. Den första antas vara död. Sedan kommer han tillbaka (dog visst inte), men då är hon med den andra, och sedan dör den andra och då blir hon med den första. Den första och tjejen tar sedan hand om ett barn efter den andra..

Det finns dock ett guldkorn:
Ben Affleck har en bisarr jättestor konstig mun i en gråtscen mot slutet.

Charley?
2008-08-31, 01:12
Res aldrig på enkel biljett.

Mröff
2008-08-31, 01:15
Res aldrig på enkel biljett.

Den meningen fångar slutet på filmen väldigt precist..

pippi
2008-08-31, 07:40
Babyblues.

Handlar om en mamma som får förlossningsdepression och dödar sina barn. Sämsta skit jag någonsin sett.

Se den inte.

Gullan
2008-08-31, 08:08
Känns tryggt att vara bland er "människor som bara ser bra film".

Fyfan alltså.:tjurig:

Kan också vara så att man nästan inte ser nån film alls. Som jag. Är jag minsta tveksam om en film är skit så ser jag den inte. Vilket i slutänden troligen innebär att jag säkert missar fantastiskt bra filmer.

Är en film kass så ser jag inte färdigt och glömmer filmen omedelbart. Så därför kommer jag inte ihåg dyngfilmerna.

Koolaid
2008-08-31, 08:10
Håller med frk Mröff här - Pearl Harbour är verkligen hysteriskt usel. Flaggviftandet i Independent Day var oxå alldeles för mkt och sabbade ett embryo till en kanonfilm. Upprörande.

selma
2008-08-31, 16:41
Armageddon måste vara det sämsta skit jag sett. Pearl Harbour och Titanic vägrar jag att se för jag tror de suger lika mkt.

Air force One, var oxå en rulle jag blev förbannad när jag såg. Vilken jävla patriotisk smörja alltså

Mröff
2008-08-31, 17:38
Host...nu fick jag en oliv i halsen....av chock.

Air Force One är naturligtvis inte en dålig film.
Titanic är en höjdarrulle, som man kan se massor med gånger.:tjurig:

Pomperipossa
2008-08-31, 19:36
Jag måste hålla med mroeff här, Air Force One är en helt okej och sevärd thriller och Titanic är faktiskt bra. Visst är scenen där de står i fören lite väl pinsam men annars är det en finfin film.

CodeMAN
2008-08-31, 19:41
Hylla en film för att den innehåller flygplanscener... :rolleyes:

Presidenten som kicks ass, han kan slås, han kan skjuta, och framförallt han kan skrika "GET OFF MY PLANE!" medan han slänger ut ryssar ur planet...

Dubble :rolleyes::rolleyes:.

Mröff
2008-08-31, 20:00
Hallå....den är en klassisk rå-action.

Bara för den skull skall jag ladda hem "snakes on plane".:tjurig:

Christer
2008-08-31, 21:45
"Sånger från andra våningen".

Och så minns jag en film som hette "Om blickar kunde döda". Eller, jag minns en halvtimme, sedan somnade jag. :yawn: