handdator

Visa fullständig version : Vem vill du bajsa på idag?

Svimfärdig
2008-07-21, 07:08
Är du sur? Arg? SKITLACK?

Bajsa på någon!

Idag vill jag bajsa på: "väderleksbestämmartypen". Less på allt satans regn!
(Hmm det behöver inte vara seriösare eller svårare än så...)

sås på slipsen
2008-07-21, 07:54
Stackars svimmis..:(

Här är det tvärtom, det har knappt regnat en droppe i sommar.
Det är inte bra det heller.

Svimfärdig
2008-07-21, 07:57
Du kan få vattnet som öser ner här. JÄTTEGÄRNA! :(

Svimfärdig
2008-08-19, 12:46
Ni är förjävla osura på det här stället! Jag ser framemot pippis inträde i min eminenta tråd.

Mröff
2008-08-19, 12:47
Jag hatar alla bilister i området, och anala katt/hundägare/annat pack, som antingen kommer köra över min vovve om jag har honom lös eller skrika i högan sky. Jag vill att vovven skall få springa lös och jaga katter samt hälsa på vovvar och andra varelser.

Dessutom vill jag att han skall få följa med mig in på Konsum, så jag hatar Allergilobbyn också.

Snart får man inte gå ut med vovven utanför dörren, pga att en miljontedel av befolkningen kan få en nysattack av att gå 20 meter ifrån honom.

pippi
2008-08-20, 16:23
En rejäl bajshög på min andra dator som inte vill starta trots att jag köpt och satt in ett nytt grafikkort.
En ännu större bajskorv på min ena sons dator som vägrar komma ut på internet fast jag kopplat routern så fint.
Finns inget som kan göra mig så förbannad som teknik som inte fungerar.
HELVETE!!!!!!Fitta.

Nu är inte dessa personer men de har dock namn. Datorn heter Böge och routern likaså.
På sant.
SÅ JAG FÅR SKRIVA I DENNA TRÅDEN OCH VARA FÖRBANNAD!!!!:rant::crybaby::cry::fight::bla:

Christer
2008-08-20, 16:49
En ännu större bajskorv på min ena sons dator som vägrar komma ut på internet fast jag kopplat routern så fint.
Lugn pippi, det där med att komma ut kan vara svårare än man tror. :pash:

CodeMAN
2008-08-20, 18:50
Jag vill bajsa på supporten på webbhotellet. De råkade(!) stänga av kontot pga. en gammal uppsägning från mars. Uppsägningen gällde dessutom en tjänst (Microsoft SQL Server) som jag inte använde längre, inte hela j-a kontot.

När de återställde allt(?) så märkte jag att de hade missat att återställa en del inställningar jag hade gjort för vissa av mina sajter (jag även en del personliga sajter under samma konto).

Och allt detta skötte jag mellan en del möten och gagg på jobbet. Ovanpå allt så hade jag fått nackspärr inatt, så jag gick omkring som en kucko.

Fifan alltså.

pippi
2008-10-07, 18:45
Jag vill lägga en bajsklutt på Försäkringskassan som inte sköter sitt jobb ordentligt.
Jag har försökt ringa dom i 4 veckor nu och lämnat meddelande men kärringjäveln ringer inte upp.
Hatar det jävla stället.

Mröff
2008-10-07, 19:01
Jag passar på att sprutlackera hela Försäkringskassan. För deras totalt förnedrande reklam de köpt upp på bästa sändingstid i TV för 15 miljoner kronor. Ett regelrätt hån rakt i ansiktet på de som är beroende av dem. Varför skall en statlig myndighet dessutom köra en sådan reklam...ofattbart.

Höll på trilla av stolen första gången jag såg den, speciellt som den avslutades med orden "vi skiljer på fakta och åsikter". Jojo, minsann.

Kräkframkallande.

Ulvena
2008-10-07, 19:04
Jag är med på en hata Försäkringskassankampanj. :yes:

sås på slipsen
2008-10-07, 19:06
Försäkringskassan är en sällsamt homogen grupp av missanpassade idioter, vilkas största gemensamma egenskap är att de alla är lika dåliga på att göra sitt jobb. Nu har de dessutom fått det tyska ekonomisystemet SAP att slåss med vilket lär göra dem ännu mer upptagna.

pippi
2008-10-07, 19:08
Jag passar på att sprutlackera hela Försäkringskassan. För deras totalt förnedrande reklam de köpt upp på bästa sändingstid i TV för 15 miljoner kronor. Ett regelrätt hån rakt i ansiktet på de som är beroende av dem. Varför skall en statlig myndighet dessutom köra en sådan reklam...ofattbart.

Höll på trilla av stolen första gången jag såg den, speciellt som den avslutades med orden "vi skiljer på fakta och åsikter". Jojo, minsann.

Kräkframkallande.

Den jävla reklamen ja. Kaskadspydde när jag såg den.
Totalt förnedrande.

Mröff
2008-10-07, 19:09
Fy fan vilket regelrätt helvete jag haft med Försäkringskassan. Skulle nästan säga att bara dom försenat mitt tillfrisknande med åtminstone ett år eller mer.

Till slut fick jag JO-anmäla dem, och dom skickade mig på en utredning där det bla skulle utredas om jag var paranoid (läs: trodde jag var förföljd av försäkringskassan) för dyra pengar..:D

Utredningen kom fram till att jag inte var det, och JO gav kassan en reprimand. Sedan dess har de varit tysta.

CodeMAN
2008-10-07, 19:33
Nu har de dessutom fått det tyska ekonomisystemet SAP att slåss med vilket lär göra dem ännu mer upptagna.
Haha, jag höll på att trilla av stolen när jag läste det. NU ska det minsann vara ordning på grejer... om 10 år... :rolleyes:

sås på slipsen
2008-10-07, 19:48
Haha, jag höll på att trilla av stolen när jag läste det. NU ska det minsann vara ordning på grejer... om 10 år... :rolleyes:

Ja..undrar om de lyckats med någon installation någonsin.
Och det är alltså produkter i miljardklassen. Skrämmande.

Gullan
2008-10-07, 20:07
Jag skulle vilja bajsa på min chef som borde ha avgått när hennes tid var ute istället för att krampaktigt hålla sig kvar och fullständigt tappa greppet och göra helt jävla galna saker. Som det är nu kommer hon att sitta kvar till sista juni och hon hittar på nya galenskaper varje dag. :mad:

Det här är samma chef som jag lovprisat tidigare. Tyvärr tror vi att hon har insett att hon gjort tokfel som inte avgick när tid var, nu är det massor av prestige inblandat och vi misstänker att hon är jättestressad och nära på att gå in i väggen. Skit-chef! :fight:

Ulvena
2008-10-10, 12:01
CSN, jag hatar dem. :mad:

sås på slipsen
2008-10-10, 12:21
CSN, jag hatar dem. :mad:

Jag håller med. Sura, otrevliga as som försörjer sig på ohemula räntor, räntevinster på försenade utbetalningar och inte minst oskäliga förseningsavgifter. :mad:

Mröff
2008-10-25, 10:16
Jag vill bajsa på en jävla töntskalle i min ålder som köpt en jaktspaniel-valp i området.

Idiotkarln går omkring i jaktkläder i "skogen", arrogant som fan och ger direktiv hur andra hundägare skall gå förbi hans hund.

Har irriterat mig på fanskapet länge, och idag gick jag demonstrativt, surt förbi honom på 200 meters avstånd.

Gullan
2008-10-25, 10:18
What! Lyder du hans order? Har han bössa med sig också? Klart toaborsten ska gå med löplina så att han kan springa fram och hälsa. :yes:

Reta gallfeber på iddisen!

Mröff
2008-10-25, 10:19
What! Lyder du hans order? Har han bössa med sig också? Klart toaborsten ska gå med löplina så att han kan springa fram och hälsa. :yes:

Reta gallfeber på iddisen!

Jag vill inte ens se karln, han gör mig illamående.
Kanske skulle vråla det till honom.

Jaktspaniel = fågeljakt = mesjägare...:peka:

CodeMAN
2008-10-25, 10:20
Låt toaborsten hoppa på och slicka honom, han skulle undvika dig i framtiden. :D

Gullan
2008-10-25, 10:22
Jag vill inte ens se karln, han gör mig illamående.
Kanske skulle vråla det till honom.

Jaktspaniel = fågeljakt = mesjägare...:peka:

Jo, gör som Cody säger och sen säger du "Visstja, Toaborsten har misstänkt noskvalster men din hund klarar sig säkert. :yes:" Sen tror jag inte att du behöver bekymra dig över den gubben. Han lär hålla sig undan.

Mröff
2008-10-25, 10:23
Låt toaborsten hoppa på och slicka honom, han skulle undvika dig i framtiden. :D

Haha.

Jag funderar på om du kunde sätta honom på plats, Cody. :hmm:

Hur skulle du göra?

Gullan
2008-10-25, 10:24
Mröffan, jag har min egen hushuligan som har en stor hund. Kanske skulle jag låna ut honom till dig? :cool:

CodeMAN
2008-10-25, 10:25
Hur skulle du göra?
Jag skulle leka tokskalle, dvs. mumla meningslösa saker och prata med allt och alla som jag går förbi.

Man tror att tuffisarna inte skulle bry sig, eller tuffa på tillbaka, men det stämmer inte. :cool:

Mröff
2008-10-25, 10:26
Jag skulle leka tokskalle, dvs. mumla meningslösa saker och prata med allt och alla som jag går förbi.

Man tror att tuffisarna inte skulle bry sig, eller tuffa på tillbaka, men det stämmer inte. :cool:

Kombinerat med lite bögiga framstötar kanske...:evilgrin39:

Eftersom jag har lite svårt att bli arg, eller har lång stubin, så känner jag mig stolt över min diss idag..:proud:

CodeMAN
2008-10-25, 10:29
Eftersom jag har lite svårt att bli arg, eller har lång stubin, så känner jag mig stolt över min diss idag..:proud:
Ja, han lärde sig säkert sin läxa när du dissade honom från 200 meters avstånd... :rolleyes:

Mröff
2008-10-25, 10:30
Ja, han lärde sig säkert sin läxa när du dissade honom från 200 meters avstånd... :rolleyes:

Jag utgår ju från att alla mår skitdåligt om en sådan fantastisk person som jag inte kommer fram till dem...:kaffe:

Mröff
2008-10-26, 10:04
Idag var han där igen, men sin jävla töntiga jaktkostym.

Han var tyvärr för långt borta, ochjag såg han för sent, för att iscensätta "koppla loss toaborsten"-planen.

Svimfärdig
2008-11-01, 00:46
Jag är fan inte lack på nåt annat än min ekonomi just nu. SÅ JÄVLA LACK dessutom.
Ge mig pengar för fan! Ska gå på gatan för helvete. :mad:

sås på slipsen
2008-11-01, 02:36
Jag är fan inte lack på nåt annat än min ekonomi just nu. SÅ JÄVLA LACK dessutom.
Ge mig pengar för fan! Ska gå på gatan för helvete. :mad:

Vilken gata...? :whistle:

Svimfärdig
2008-11-01, 05:34
Vilken gata...? :whistle:
Ska gå när du är i Tunisien iaf, så det så. :tunga: Får du åka dit (vilket du verkar vara väl värd dock) så missar du kapet! HAH!

Torsten
2008-11-01, 07:16
Naturligtvis på mig själv. Vilken loser jag är. Att vara så här bakis unnar jag ingen.:(:peka:

sås på slipsen
2009-03-14, 17:48
Nämen...vilken slumpbump! :)

Då får jag väl passa på att dynga ner den förskräcklige Olle Ljungström på ett maximalt förnedrande vis. Så oerhört lägligt...:D

Ulvena
2009-03-14, 17:51
Nämen...vilken slumpbump! :)

Då får jag väl passa på att dynga ner den förskräcklige Olle Ljungström på ett maximalt förnedrande vis. Så oerhört lägligt...:D

Herregud vad du snöat in på en av Sveriges bästa låtskrivare och musiker.

Eftersom jag tycker om dig så avstår jag från att bajsa på dig men rent mentalt så kastar jag lite dynga på dig nu.:D

sås på slipsen
2009-03-14, 17:54
Herregud vad du snöat in på en av Sveriges bästa låtskrivare och musiker.

Eftersom jag tycker om dig så avstår jag från att bajsa på dig men rent mentalt så kastar jag lite dynga på dig nu.:D

Jag har inte tryckt på slumptrådsknappen på jättelänge, men nu när jag såg vilken tråd som kom fram var jag ju bara tvungen. :yes:
Tack för ditt försiktiga bemötande. :kaffe:

Mröff
2009-03-14, 18:56
Här får du en bild på Olle. Då kan du bajsa och sedan kleta in skärmen med bajs...:yes:

http://www.nyhetsverket.se/uploads/daniel/d87bfa78ea7589c8f56a545027b82751234444571487.jpg

sås på slipsen
2009-03-14, 19:03
Fresta mig inte. Det kliar i hela arslet när jag ser honom. :dramaqueen:

Ulvena
2009-03-14, 19:18
Jag tycker Olle är fin jag. :heart:

En man som levt och klarat sig i genom svårt missbruk, sexig helt enkelt.

Nu slutar vi prata skit om Olle tycker jag han är en fin människa och hans låtar har hjälpt mig mycket.
Olle är bäst helt enkelt! :yes:

Min yngste son ville alltid som litet barn somna till hans musik dessutom.

Östen
2009-03-14, 21:45
Undar om Olle har septiktank i sin stuga i Sollebrunn?

För övrigt så växer han i anseende hos mig efter att jag sett en aktuell bild, cool mössa och rak pipa :)

Christer
2009-03-22, 17:29
Min toalett, fanskapet läcker. :mad:

Christer
2009-10-25, 21:52
Den här tråden har precis granskats av Yahoos sökrobot. Bara så att ni vet. Den gillar nog avföring.

Christer
2009-12-10, 12:58
Nu har Google också varit här och läst. :)

Gunnar Brogren
2009-12-10, 18:06
Dan Glimne (som ligger bakom alla Alga-spelen) förtjänar en schysst krystning. Förutom att han har förstört det trevligt koloniala i spelet "Den försvunna Diamanten" har han även prånglat ut (med syfte att förleda ungdomen) Ubongo (ett gulligt spel om giraffer). Fy fan!!

Mröff
2009-12-10, 18:08
VAD FAN HAR HAN GJORT MED DEN FÖRSVUNNA DIAMANTEN?

Gunnar Brogren
2009-12-10, 19:57
VAD FAN HAR HAN GJORT MED DEN FÖRSVUNNA DIAMANTEN?

Han har gjort den till låglaktos, HBT-anpassad och regnbågsdagisvänlig, dvs man letar inte diamanter utan samarbetar med människor som har olika hudfärg, och sedan lagar man hirs tillsammans.

Christer
2009-12-10, 19:58
Han har gjort den till låglaktos, HBT-anpassad och regnbågsdagisvänlig, dvs man letar inte diamanter utan samarbetar med människor som har olika hudfärg, och sedan lagar man hirs tillsammans.
:D

Christer
2009-12-10, 19:59
Gunnar, här har du en länk till en sida om heteronormativa fikaraster:

https://www.unionen.se/Templates/News____50636.aspx

Gunnar Brogren
2009-12-10, 20:06
Gunnar, här har du en länk till en sida om heteronormativa fikaraster:

https://www.unionen.se/Templates/News____50636.aspx (http://www.obsklassen.se/redirector.php?https%3A%2F%2Fwww.unionen.se%2FTemp lates%2FNews____50636.aspx)

Fantastisk information! Det är ju väldigt bra att veta olika saker om hur man är politiskt korrekt. Men varför heter dom UNIONEN när man kalla sig GESTAPO på en gång.