Visa fullständig version : Är du en sittkissare?
KrämigaBajsTjyven
2008-07-18, 03:47
Upp till bevis nu alla kissers!
Jag föredrar att stå upp. :proud:
Svimfärdig
2008-07-18, 09:40
givetVIS har jag kissfläckar i trosan. :p
sås på slipsen
2008-07-18, 10:18
givetVIS har jag kissfläckar i trosan. :p
Jag också. :evilgrin39:
KrämigaBajsTjyven
2008-07-18, 10:23
Nämen Klickarn och SpS, ni har ju inte röstat! :rant:
elbastardo
2008-07-18, 12:51
men räserbajs i fillingarna då?
KrämigaBajsTjyven
2008-07-19, 03:49
men räserbajs i fillingarna då?
Det här är en tråd om kiss.. Sittbajsande får avhandlas någon annanstans.. :toilet:
Det varierar, besöker jag en offentlig toalett brukar jag välja damtoan. Efter att ha slickat ringen brukar jag kissa på den, därefter toarullen och papperskorgen i mån av kissmängd...är jag hemma brukar jag sikta på duschavloppet...
Jag har börjat testa att kissa stående i duschen men det går ju fan inte. Jag vill ha en stråle rätt ut men det bara rinner längst ena benet. Vad gör jag för fel?:(
Jag har börjat testa att kissa stående i duschen men det går ju fan inte. Jag vill ha en stråle rätt ut men det bara rinner längst ena benet. Vad gör jag för fel?:(
För en stråle krävs en snabel. Tillhör du också folk som inte klarar av kiss på benet? Att kissa i duschen är trevligt, oavsett var det hamnar. :)
Hur kändes att kissa stående?
För en stråle krävs en snabel. Tillhör du också folk som inte klarar av kiss på benet? Att kissa i duschen är trevligt, oavsett var det hamnar. :)
Hur kändes att kissa stående?
Kiss på benet stör mig inte. Bara nu när jag vill ha en stråle som träffar väggen.
Måste man verkligen ha kuk för att utföra detta?:tjurig:
Kiss på benet stör mig inte. Bara nu när jag vill ha en stråle som träffar väggen.
Måste man verkligen ha kuk för att utföra detta?:tjurig:
Nej. Som liten kissade dottern stående. Hon skulle kissa som pappa! Vet inte riktigt hur hon gjorde men framåt kissade hon. Prova att knipa ihop skinkorna jättehårt och puta med muttan. Berätta gärna hur det gick. :)
Eller om det är väggträffen som är det viktiga? Kan du då inte lägga dig på ryggen och trycka på utav bara sjuttsingen? :unsure:
Nej. Som liten kissade dottern stående. Hon skulle kissa som pappa! Vet inte riktigt hur hon gjorde men framåt kissade hon. Prova att knipa ihop skinkorna jättehårt och puta med muttan. Berätta gärna hur det gick. :)
Eller om det är väggträffen som är det viktiga? Kan du då inte lägga dig på ryggen och trycka på utav bara sjuttsingen? :unsure:
Jag ska testa vid nästa dusch, återkommer med rapport. Måste ju laga mitt badkar oxå så man vågar röra sig där.:tjurig:
Tror jag ska gå in och titta på spektaklet nu. (Det brakade ihop häromdan)
Kan meddela er sittkissare att badkaret nu är lagat. Jag passade även på att skura golvet i badrummet. Over and out.
Tror jag ska gå in och titta på spektaklet nu. (Det brakade ihop häromdan)
Man börjar undra vad du hittade på där inne när du försökte att kissa en stråle.
Med tanke på alla förslag som strömmar in så blir det säkert intressant att veta hur badrummet kommer att klara av försöken. :kaffe:
Man börjar undra vad du hittade på där inne när du försökte att kissa en stråle.
Med tanke på alla förslag som strömmar in så blir det säkert intressant att veta hur badrummet kommer att klara av försöken. :kaffe:
Egentligen borde jag filma men jag kan inte. Kanske skulle skicka in detta som förslag till en ny doku på SVT?
Äh en riktig karl ska väl kunna slå en drill utan att sitta ned som en kärring. Fast när jag tänker efter motverkar man väl i så fall kampen för jämlikhet? Jag är kluven och strålen också ibland tyvärr.
I jämlikhetens namn skall alla tvingas ha katetrar. :tjurig:
Fast när jag tänker efter motverkar man väl i så fall kampen för jämlikhet? Jag är kluven och strålen också ibland tyvärr.
Nää, det finns ingen anledning till förvirring, det var väl inte du som attachade snabeln dit va?
Om vi börjar fundera i de tankebanorna så kan vi vara så säkra på att kvinnorna kommer att kräva att vi kapar av den en vacker dag.
I jämlikhetens namn... :rolleyes:
Kapa av skiten. Ställer bara till problem ändå.
skumrask
2008-07-30, 17:29
Nja, jag kissade i kors sittande med en tjej en gång, hon sittandes grensle över mina ben. Det var sånt man gjorde, kär och galen.
Sven Hedin
2008-07-30, 17:45
Här sitter jag. Jag vet inte om jag gör det stora eller det lilla. Kanske är bilden arrangerad... Men sitter på toalettstolen det gör jag.
http://img373.imageshack.us/img373/3679/kopiaavpdassoi5.jpg
sås på slipsen
2008-07-30, 18:20
Här sitter jag. Jag vet inte om jag gör det stora eller det lilla. Kanske är bilden arrangerad... Men sitter på toalettstolen det gör jag.
http://img373.imageshack.us/img373/3679/kopiaavpdassoi5.jpg
Det där måste vara på ett hotell...?
Sven Hedin
2008-07-30, 18:28
Det stämmer. Hade det varit förr så hade jag definitivt stått upp och kissat just därför, men eftersom jag har skärp till mig och dessutom hade några burkar på kylning i handfatet så blev det till låta bli det...
Jag börjar lite löst, genom att liksom inte lägga hela vikten mot toasitsringen, utan liksom huka över den.
Herrejävlar vad det skvätter utanför :o
Kapa av skiten. Ställer bara till problem ändå.
Ådärkomdetja... :rolleyes:
http://img255.imageshack.us/img255/4470/20071016143239ng8.jpg
Svimfärdig
2008-07-30, 22:47
Nja, jag kissade i kors sittande med en tjej en gång, hon sittandes grensle över mina ben. Det var sånt man gjorde, kär och galen.
Det är kärlek! :heart:
pippi, du måste ju liksom ta TAG i vaginan och rikta den... Jag kan visa. Kom! :D
Detta kommer nog som en chock för vissa, men man kissar inte med vaginan :hiya:
Christer
2009-04-05, 22:29
Detta kommer nog som en chock för vissa, men man kissar inte med vaginan :hiya:
Nääää, du luras! :rant:
Droidlife
2009-05-30, 15:41
Jag sittkissar vid snart när 90% av tillfällena som jag besöker herrarnas här hemma och var gång upplever jag en blandad kompott rent känslomässigt.
Å ena sida njuter jag av att få sitta ner och bara slappa medans den gula musten rinner ur mig. Å andra sidan så uppelver jag ett molande, tvehågset obehag eftersom jag vet att jag iom denna praxis begår våld emot det uns av manlighet jag har kvar. Det är ju helt enkelt inte rätt för en karl att sitta och kissa. Men vi syndar...vi syndar.
I söndags när jag sittkissade hos svärmor så tog det en ända med förskräckelse. Hon har en sån där mugg där det är en luftspalt mellan emaljen och sittringen, Min Jolly Bob hade fel vinkel och jag råkade kissa genom den där spalten på golvet och på mina shorts...det var riktigt pinsamt :scared:
I söndags när jag sittkissade hos svärmor så tog det en ända med förskräckelse. Hon har en sån där mugg där det är en luftspalt mellan emaljen och sittringen, Min Jolly Bob hade fel vinkel och jag råkade kissa genom den där spalten på golvet och på mina shorts...det var riktigt pinsamt :scared:
Min Jobby Bob har alltid(!) fel vinkel, och jag måste komma ihåg att justera den lite när jag bajsar (för då sitter jag).
När jag upptäckte kissfläckarna efteråt så trodde jag att det var Diesel som hade kissat där - varför nu han skulle göra det när hans toa låg 1 meter bort, men efter ett tag insåg jag att det var jag som var skyldig... :skamsen:
Om ni män kunde sätta er på toaletten åt andra hållet, dvs vända in mot väggen, så skulle problemet vara löst.:yu:
Om man enbart ska kissa, ja. Annars kan bajset hamna på golvet om man har för stor rumpa... :tihihi:
Ja, eller pressas ut mellan sittringen och porslinet, precis som kisset. :(
Ett fåtal gånger har det hänt att jag råkat sitta lite för långt bak på ringen när jag gjort tvåan med följd att ringen har blivit lite brun.
Om ni män kunde sätta er på toaletten åt andra hållet, dvs vända in mot väggen, så skulle problemet vara löst.:yu:
:thumbdown:
Christer
2009-06-03, 21:48
Ja ni ser ju själva, flickor - det är inte alls lätt att vara kille. Tacka fan för att vi behöver ha högre lön som kompensation. :rolleyes:
Jag bläddrade i senaste numret av Vi i villa idag och där fanns en artikel om Christer Björkman där han kom ut som sittkissare :)
Sven Hedin
2017-09-29, 23:48
Jag har hört att han har låtit installera en bidé hemma hos sin livskamrat.
I veckan hade någon råkat kissa utanför på jobbtoan, chefen var upprörd och undrade vem det var som var skyldig. Han var oskyldig då han minsann varit sittkissare ända sen barndomen avslöjade han, det gjorde mig förvånad :w00t: :unsure:
Sven Hedin
2020-12-25, 18:39
:D