Visa fullständig version : Har fått jobb
KrämigaBajsTjyven
2008-07-14, 01:50
Spenderade dagen på arbetsintervju i Göteborg och kammade hem jobbet som finns på Bahamas, med start från och med September. :p Så jag skulle behöva lite tips och trix angående detta. Är det någon som har erfarenhet av något liknande? Vad behöver jag tänka på innan jag börjar? Och kan man kräva någon form av dricks efter utfört arbete?
Alla tips är välkomna
/KrämigaBajsTjyven
Edit: Glömde nämna jobbet det gäller... Analgångsfejare
Spenderade dagen på arbetsintervju i Göteborg och kammade hem jobbet som finns på Bahamas, med start från och med September. :p Så jag skulle behöva lite tips och trix angående detta. Är det någon som har erfarenhet av något liknande? Vad behöver jag tänka på innan jag börjar? Och kan man kräva någon form av dricks efter utfört arbete?
Alla tips är välkomna
/KrämigaBajsTjyven
Du kan kanske börja med att skriva vilken bransch det handlar om. ;)
sås på slipsen
2008-07-14, 01:55
Du kan kanske börja med att skriva vilken bransch det handlar om. ;)
Han skrev ju det?
Proktolog. :)
KrämigaBajsTjyven
2008-07-14, 01:58
Han skrev ju det?
Proktolog. :)
Nej proktolog är det ju inte.. Analgångsfejare var det, vilket innebär att man håller rent brunen på någon betydande individ..
sås på slipsen
2008-07-14, 02:14
Nej proktolog är det ju inte.. Analgångsfejare var det, vilket innebär att man håller rent brunen på någon betydande individ..
Om det inte är någon betydande individ man fejar, är man bara en tarmtomte då? :unsure:
KrämigaBajsTjyven
2008-07-14, 02:23
Om det inte är någon betydande individ man fejar, är man bara en tarmtomte då? :unsure:
Hmm, är inte så insatt, men det kan ju vara så.. Vad jag har hört är analgångsfejare ett väldigt respekterat yrke på Bahamas..
Hmm, är inte så insatt, men det kan ju vara så.. Vad jag har hört är analgångsfejare ett väldigt respekterat yrke på Bahamas..
Det där låter väldigt suspekt...hmmm....hur skall du feja?
KrämigaBajsTjyven
2008-07-14, 02:49
Det där låter väldigt suspekt...hmmm....hur skall du feja?
Provrörsborste, Kangaroo glidmedel, silkestrasa och Swarovskikristaller..
Brukar även kallas personlig assistent.
Grattis! :)
Låter som ett riktigt drömjobb :)
Men herregud, du blir ju en avlönad bajspackare fattar du väl.
Sven Hedin
2008-09-15, 13:28
Hur gick det sedan? Blev det något jobb och rensas det några tjocktarmar?
Sven Hedin
2021-06-02, 18:49
BUMP!