Visa fullständig version : Är det rätt att exploatera en 4 åring?
OK hon verkar inte tycka det är obehagligt men jag är ändå kluven till att barn exploateras bara för att föräldrarna ska känna sig såå stolta. Dessutom tycker jag inte att hennes röst håller och troligen blir den inte bättre med åren.
N2vNM5jyuD4&eurl
Bara hon inte hamnar i dåligt sällskap i Las Vegas...:o
Själv skulle jag ha svårt att köra upp en fyraåring på en sådan scen, de får nog tralla hemma och sedan vara med i tävling om de börjar tjata om det.
Har svårt att tro att hon tjatat sig till..."jag vill vala med i de pjogjame...brööööl".
Bara hon inte hamnar i dåligt sällskap i Las Vegas...:o
Själv skulle jag ha svårt att köra upp en fyraåring på en sådan scen, de får nog tralla hemma och sedan vara med i tävling om de börjar tjata om det.
Har svårt att tro att hon tjatat sig till..."jag vill vala med i de pjogjame...brööööl".Eftersom jag själv har barn vet jag att dom i den åldern börjar bli medvetna om att folk tycker det är så "gulligt" med deras "jag vill bli stjärna" lekar. För en lek är det och inget annat. Men ibland borde föräldrar ha bättre förstånd och sätta gränsen.:mad:
Frågan är ju var gränsen skall sättas?
Fyra år är definitivt för tidigt, sju år kan jag tycka är för tidigt också.
Tonår?
Myndig = bestämma själv.
Var går gränsen?
Frågan är ju var gränsen skall sättas?
Fyra år är definitivt för tidigt, sju år kan jag tycka är för tidigt också.
Tonår?
Myndig = bestämma själv.
Var går gränsen?När leken urartar som i t.ex det här exemplet.
Ja, det där var ett bisarrt exempel.
Tycker dock man ser detta inom idrotten, där föräldrar hetsar barn att träna järnet. Iofs sänds det inte i nationell teve, men när jag går förbi fotbollsplanen är bredvid står det ofta tränare/föräldrar som pushar gråtande barn bakom redskapskjulen.
"ställ upp för laget"...etc etc.
Ännu ett skräckexempel på hur föräldrar utnyttjar sina barn. tSqUcrFJ498&eurl
*slumpbump*
Fullständigt gräsligt! Only in America. Bilden med mamman och alla $-tecken i pratbubblorna sa allt. Usch.