handdator

Visa fullständig version : Hur skall vi lösa Israel-Palestinafrågan?


Mröff
2010-06-11, 12:41
En viss ökning i spänningsnivån har observerats i regionen, och den islamistiska mycket demokratiska presidenten i Iran tänker nu köra ett litet krigsfargtyg till Gaza.

Hur skall vi lösa konflikten?

Christer
2010-06-11, 16:43
Vi kanske ska skicka ner CodeMAN för att showa lite för dem. Det avleder uppmärksamheten från allt annat. :unsure:

Mröff
2010-06-11, 20:11
Lite mer Gays to Gaza...det kan faktiskt vara något. :boff:

Vad som behövs är en rejäl pridefestival där israel och palestinierna kan försonas. :pash:

Sven Hedin
2010-06-12, 07:54
Jag vet att Mattias Gardell har varit föremål för en diskussion om huruvida han kan tänkas vara hårdhomo eller inte. Det talades lite om turkiska fängelser, analvåldtäkter och tappade tvålar (det där sista talades det nog förresten inte om, det tänktes bara) men jag tror att det blev ungefär jämnt lopp mellan dom som misstänkte hårdhomo och dom som ansåg att sannolikheten för att bröderna Gardell skulle dela ungefär samma intresse var tämligen osannolik. Bröderna Bronett är någonting annat... det är ju nån sorts resandefolk där inte ens deras uttalade entusiasm för blodskam gör att man lyfter på ögonbrynen det allra minsta.

Nåja, nog om det nu, det här var bara ett sätt för oss att komma lite mera OT, för hur var det egentligen - blev det någonting för de tillfångatagna under tiden hos israelerna och hade en pridefestival hjälpt eller stjälpt internernas förhoppningar? Skulle en skeppslast med fräscha iranska sailors rent utav kunna vara till gagn för framtida arrangörer?

CodeMAN
2010-06-13, 20:48
Vi kanske ska skicka ner CodeMAN för att showa lite för dem. Det avleder uppmärksamheten från allt annat. :unsure:
Hahaha, mig kan du inte lura... Visst ska du skicka ner mig för att sedan bomba hela mellanöstern va? Va? :rolleyes:

Gullan
2010-06-15, 07:05
Hahaha, mig kan du inte lura... Visst ska du skicka ner mig för att sedan bomba hela mellanöstern va? Va? :rolleyes:

Eller så skickar man ner en bomb! Mae West eller nån. :)

Mröff
2010-06-15, 14:34
Hahaha, mig kan du inte lura... Visst ska du skicka ner mig för att sedan bomba hela mellanöstern va? Va? :rolleyes:

Men det var ju en båt från burklandet som blev stormad. Inga gay-turkar verkar det ha varit där som kunde försonas med gay-officerer i Mossad. :trist:

Christer
2010-06-15, 21:41
Nähä, om inte CodeMAN vill så kanske vi kan skicka ner någon annan istället för att styra upp det hela. Vad sägs om...ehhhh..... Näh, jag vet inte förresten. Ett tag tänkte jag föreslå Putte6, men det kanske är en dålig ide. :unsure: