Visa fullständig version : TV-serier du tittar i smyg
Har vi en sån tråd? Dvs. "Tv-serier som du tittar och skäms pga. det"?
Jag tittar på "Desperate Housewives" just nu... Och jag skäms som.... faaaaaaan..... :skamsen:
Har vi en sån tråd? Dvs. "Tv-serier som du tittar och skäms pga. det"?
Jag tittar på "Desperate Housewives" just nu... Och jag skäms som.... faaaaaaan..... :skamsen:
Varför det? Det är ju en bra serie eller iaf var. :)
Gunnar Brogren
2009-12-30, 17:57
En skämmig serie jag tittar på är Nord och Syd
Varför det? Det är ju en bra serie eller iaf var. :)
Alltså, snälla? Ska jag titta på "Sex and the city" också, för att den är bra? :rolleyes:
Det spelar ingen roll om den är bra eller inte. Eller att jag släpper ett par vattendroppar ur ögonen när jag tittar på en del filmer.. spelar apselut ingen roll. Det måste finnas en gräns va? Va?
Jag tittar på action-, sci-fi- och dokumentärfilmer. Jag tittar inte på chick-flicks. Å nej! :mad:
Alltså, snälla? Ska jag titta på "Sex and the city" också, för att den är bra? :rolleyes:
Det spelar ingen roll om den är bra eller inte. Eller att jag släpper ett par vattendroppar ur ögonen när jag tittar på en del filmer.. spelar apselut ingen roll. Det måste finnas en gräns va? Va?
Jag tittar på action-, sci-fi- och dokumentärfilmer. Jag tittar inte på chick-flicks. Å nej! :mad:
"Sex and the city" är inte bra, det är tidsfördriv.
Nope, du tittar på Desperate housewives. :p
Paradise Hotel men just nu har de juluppehåll! :mad:
Paradise Hotel men just nu har de juluppehåll! :mad:
Börjar på måndag igen, väl?
Christer
2010-01-02, 17:10
Jag tittar på "Stjärnorna på slottet". :)
Jag tittar på "Stjärtarna på slottet". :)
Det förvånar mig nog inte... :evilgrin39:
Christer
2010-01-02, 18:13
Det förvånar mig nog inte... :evilgrin39:
:skamsen:
Börjar på måndag igen, väl?
Gör det? Redan? :veryhappy:
Måndag och tisdag 22-23. Alldeles för sent för mig men då tittar jag på TV6play.
Idag var en del urringningar i Desperate Housewives. Självklart tittade jag inte på den en ENDA sekund... :besvarad:
Christer
2010-01-02, 22:09
Nu har jag kollat på "Stjärnorna på slottet". :)
Nu har jag kollat på "Stjärnorna på slottet". :)
Om det inte vore för att den där läskiga Tommy Körberg var med så skulle jag också ha tittat på det.
Christer
2010-01-02, 23:55
Om det inte vore för att den där läskiga Tommy Körberg var med så skulle jag också ha tittat på det.
Men Kjelle är ju med! Han är fantastisk! En ikon! En titan! En superhjälte! :notworthy::notworthy::notworthy:
Men Kjelle är ju med! Han är fantastisk! En ikon! En titan! En superhjälte! :notworthy::notworthy::notworthy:
Han räcker inte för att jag ska glömma att Körberg är närvarande. :rolleyes:
Christer
2010-01-03, 01:33
Han räcker inte för att jag ska glömma att Körberg är närvarande. :rolleyes:
Jag såg Körberg live en gång i världen, på Chess i London. Han är ju som han är, men sjunga kan han. :cool:
Jag såg Körberg live en gång i världen, på Chess i London. Han är ju som han är, men sjunga kan han. :cool:
Det påstås det men jag håller inte med.
Skumberg
2014-10-03, 16:44
Hög tid att bumpa den här tråden.
Jag tittar på antikduellen, SVT 1-2?
Tycker det är kul att det har börjat sändas lite blandade program
från våra nordiska grannar.
(Även om det är kul hindrar det mig inte från att somna i soffan):skamsen:
Sven Hedin
2014-10-09, 19:23
Jag tittar på Pawn Stars på nån av alla mina skitkanaler. Som Antikrundan fast på ehhh... amerikanska.
Onedinlinjen. På Access-teve.
Sven Hedin
2016-10-01, 07:59
Axess-TV :tihihi:
Nu har jag kollat på "Stjärtorna på slottet". :)
:w00t:
Sven Hedin
2016-10-26, 21:25
Jag smygtittar på Svenska Hollywoodfruar.
Skumberg
2016-11-22, 17:48
Nu behöver jag inte inte smyga med mitt TV-tittande, men kände ändå ett lätt obehag när jag plöjde genom The Crown på Netflix.
Christer
2016-12-07, 23:15
Jag erkänner: jag ser på Veckans brott. :skamsen: