Visa fullständig version : Aspackad redan 17.25 vad göra?
Beror på min fobi för frisörer tyvärr men nu är det klippt. Men nog fan måste man stärka sig tyvärr. Så vad bör en rätt packad Torsten göra?
Gå och lägg dig
Äh skit i vad andra tycker och öppna en öl till
Jag bryr mig och vill att Torsten nu väljer den rätta vägen
Vem fan är Torsten?
Var det meningen att det skulle bli en omröstning? I så fall röstar jag på alternativ 2 Äh skit i vad andra tycker och öppna en öl till.
Om inte annat så kanske det blir lite livat här på forumet med vildsint fyllespammande. Och så vill vi självklart se resultatet av klippet. Upp med ett foto nu! :w00t:
Yes, skit i vad andra tycker och öppna en öl till. Sedan ska du fyllefota och fylleposta. Helst bägge samtidigt. :p
Jag skulle gärna vilja se en bild. Vad beror ångesten på? Blonderade slingor eller något ännu värre? :unsure:
Är du packad ännu, Torsten?
Christer
2009-11-22, 21:14
Jag gillar Torsten, både i nyktert och packat skick. :)
Jag gillar Torsten, både i nyktert och packat skick. :) Tack nu är jag normalt ganska måttlig med starkvaror. Men jag går nog hellre på en prostatakontroll än till frisören om jag måste välja. Beror nog på någon traumatisk barndomsupplevelse som jag förträngt med tiden. :unsure:
Sven Hedin
2009-11-23, 22:28
Men jag går nog hellre på en prostatakontroll än till frisören om jag måste välja.
Din vällusting där. :)
Är det inte på prostatakoll mannen får ställa sig i en "bend over"-position och doktorn för in utrustning i tvåan.
Tror jag sett någon informativ men också upphetsande visuell beskrivning över det.
Är det inte på prostatakoll mannen får ställa sig i en "bend over"-position och doktorn för in utrustning i tvåan.
Tror jag sett någon informativ men också upphetsande visuell beskrivning över det.Nu har jag ännu aldrig gjort det men tror han eller hon? kör in bara själva handen och känner efter. Inte så mycket bättre men vem vill ha en digitalkamera uppkörd i röven? :(
Sven Hedin
2009-11-24, 21:33
Nu har jag ännu aldrig gjort det men tror han eller hon? kör in bara själva handen och känner efter.
Den manlige läkaren, det är alltid en manlig, kommer att köra in handen i din stjärt. Jajamensan... det kommer han att göra. Först masserar han din slutmuskel med lite olja eller glidmedel för att få dig att slappna av, kanske pratar han till dig med lugnande röst, sen så kommer det ett finger som följs av flera och på slutet ofta hela handen. Men oroa dig inte, de flesta proktolog- och urologläkare är finlemmade lite feminina grabbar som varit med förr och har smidiga små händer. Du kommer kanske inte att känna ett enda dugg. Plopp säger det bara, sen så sitter du som ett sånt där pentroll kring hans handled. :)
Christer
2009-11-24, 23:38
Den manlige läkaren, det är alltid en manlig, kommer att köra in handen i din stjärt. Jajamensan... det kommer han att göra. Först masserar han din slutmuskel med lite olja eller glidmedel för att få dig att slappna av, kanske pratar han till dig med lugnande röst, sen så kommer det ett finger som följs av flera och på slutet ofta hela handen. Men oroa dig inte, de flesta proktolog- och urologläkare är finlemmade lite feminina grabbar som varit med förr och har smidiga små händer. Du kommer kanske inte att känna ett enda dugg. Plopp säger det bara, sen så sitter du som ett sånt där pentroll kring hans handled. :)
Det känns bra att det finns skribenter med sådan djup sakkunskap här i Obsklassen! :besvarad:
Det låter nästan som Sven har genomgått en dylik behandling?
Var det i Sverige eller Tyskland?
Sven Hedin
2009-11-25, 14:23
Det var i Mongoliet. Jag drev en klinik där i ett par år.
Christer
2009-11-25, 19:11
Det var i Mongoliet. Jag drev en klinik där i ett par år.
Den där Hermodskursen i proktologi kom väl till pass, alltså. :)
Sven Hedin
2009-11-25, 22:06
Nja... det var ju jag som gav ut den. Hermods köpte bara rättigheterna.
Sven Hedin
2015-02-22, 17:26
Beror på min fobi för frisörer tyvärr men nu är det klippt. Men nog fan måste man stärka sig tyvärr. Så vad bör en rätt packad Torsten göra?
Har DU frisörskräck? :o