Visa fullständig version : Vad tycker ni om Mat-Tina?
Hon måste väl vara det perfekta kapet för oss matglada och knullglada män? Dessutom får hon visst 100000 pix för varje avsnitt av sitt nya tyvärr sågade program. Både snygg sexig och en jäkel på matlagning. Går det att bli mer högsta vinsten för en karl?:kaffe:
Avskräcker inte hennes stora tänder någon karl..åtminstone.
Avskräcker inte hennes stora tänder någon karl..åtminstone.Äh nu är du bara avundsjuk.:peka:
Christer
2009-09-09, 20:08
Skånska är ju lite coolt. Men i övrigt vet jag inte. Har nog aldrig sett ett helt program med henne. :unsure:
Avskräcker inte hennes stora tänder någon karl..åtminstone.
Eller hennes dialekt? Eller bara det där överdrivet hurtfriska sättet? Ba undra jö!
Skånska är ju lite coolt. Men i övrigt vet jag inte. Har nog aldrig sett ett helt program med henne. :unsure:
NÄe, tydligen inte. :rolleyes:
Christer
2009-09-09, 21:30
NÄe, tydligen inte. :rolleyes:
Skånska ÄR vackert. :yes:
Skånska ÄR vackert. :yes:
NÄr då? :unsure:
Christer
2009-09-09, 21:52
NÄr då? :unsure:
Jaaaaoooo, alltid! :)
Blev nog skadad av någon barnförbjuden film i min ungdom som får min baquette i byxan bara att växa när jag hör tjejer bryta på skånska. Tycker Tina är en tia på min skala iaf Men visst stora tänder har hon.:kaffe:
Jaaaaoooo, alltid! :)
Jag fattar sällan vad dom säger och då är det ju inte speciellt vackert.
Christer
2009-09-09, 22:20
Jag fattar sällan vad dom säger och då är det ju inte speciellt vackert.
Nä, det förstås.
Men för att vara seriös så tycker jag att Tina har en personlighet som verkar sympatisk. Så jag tror att jag gillar henne. :)
Är det inte något skumt med en kock som är så mager som hon? Jag är skeptisk... :unsure:
Christer
2009-09-09, 22:47
Är det inte något skumt med en kock som är så mager som hon? Jag är skeptisk... :unsure:
Ääh, jag är inte kock och definitivt inte mager, så det hänger nog ihop. :yes:
Nä, det förstås.
Men för att vara seriös så tycker jag att Tina har en personlighet som verkar sympatisk. Så jag tror att jag gillar henne. :)
Du får det, jag lovar. Men bara om det är okay att jag inte tycker att hon är något speciellt? :)
Är det inte något skumt med en kock som är så mager som hon? Jag är skeptisk... :unsure:Du har aldrig sett mitt ex som var typ Tina men fick min midja att bli mer än lovligt bred.Vissa kvinnor har den magiska förmågan.:(
Christer
2009-09-09, 23:00
Du får det, jag lovar. Men bara om det är okay att jag inte tycker att hon är något speciellt? :)
Njaaaa... :whistle:
Jag tycker Mat-Tina är läskig.
Hon skrämmer mig med sitt käcka sätt och alla JÄTTEGOTT hon häver ur sig i tid och otid.
Sen är all mat hon lagar fet och onyttig.
Hon kan inte äta den själv.
Nä tacka vet jag Gordon Ramsay.
Jag älskar Tina. Glad att det gått så bra för henne, det förtjänar hon verkligen. Och så är jag nöjd med att hon vann Let's Dance. :)
Framtiden
2009-09-10, 11:35
Hon har fin rumpa iallafall :tihihi:
Christer
2009-09-10, 11:56
Hon har fin rumpa iallafall :tihihi:
I matsammanhang kanske det passar bättre att prata om bak? :tihihi:
Sven Hedin
2009-09-10, 19:28
Jag tycker Mat-Tina är läskig.
Hon skrämmer mig med sitt käcka sätt och alla JÄTTEGOTT hon häver ur sig i tid och otid.
Sen är all mat hon lagar fet och onyttig.
Hon kan inte äta den själv.
Jag visste väl att hon inte kunde vara helt igenom ond.
Christer
2009-09-10, 20:04
Jag visste väl att hon inte kunde vara helt igenom ond.
Amen, broder. :yes:
sås på slipsen
2009-09-11, 14:49
Har inte hon skaffat sig ett par rediga bröst på sista tiden...? :unsure:
Har inte hon skaffat sig ett par rediga bröst på sista tiden...? :unsure:Det har hon nog råd med när hon tjänar 100000kr/program. Och rumpan är det heller inget större fel på.:evilgrin39:
http://data.fuskbugg.se/skalman01/Tina.jpg
Har inte hon skaffat sig ett par rediga bröst på sista tiden...? :unsure:
Det KAN bero på att hon ev. ammar.