handdator

Visa fullständig version : Är jag ensam i hela världen?

sås på slipsen
2009-06-24, 08:20
Jag hör inga bilar, jag är ensam hemma och ingen finns på forumet.

Är jag helt själv nu? :unsure:

Kickan
2009-06-24, 11:04
Ja.

Vi andra har blivit snabbevakuerade till en liten planet i ett solsystem nära den röda jätten Betelgeuze. Här sitter vi nu, och smaskar Maltesers och kollar in vad du sysslar med, via avancerad elektronisk utrustning. :kaffe:

CodeMAN
2009-06-24, 13:43
Jag kom att tänka på spökstaden Famagusta på Cypern:

http://img132.imageshack.us/img132/8333/rg722927m600.jpg

Tänk om man sitter där utan att höra ett dyft, medan alla andra flyr staden pga. kriget. Sedan undrar man dagen efter, ungefär som såsen, om vad i h-e som har hänt... :whistle:

Svimfärdig
2009-06-25, 02:12
Well jag är garanterat ensam nu. Eller ok, i sällskap med 2 sökrobotar. IRL har jag sällskap av 1 st katt, ser hans ryggtavla iaf. Ute är det tyst som fan! :unsure: Småstad och semestertider kanske spelar in? Skit på TV och jag är inte trött. *muttra* Har en del att glo på på datorn men inte sugen.

ENSAM! FATTA!

CodeMAN
2009-06-25, 07:35
...ser hans ryggtavla iaf...
Varför ser man deras ryggar oftare än deras ansikten?

Jag menar, varför vänder de inte sig om ibland? Errom blyga? Frågorna är många, men svaren är för få. :hmm:

Svimfärdig
2009-06-27, 23:14
Varför ser man deras ryggar oftare än deras ansikten?

Jag menar, varför vänder de inte sig om ibland? Errom blyga? Frågorna är många, men svaren är för få. :hmm:
Dom är bara jävligt kaxiga och snabba på att påpeka att dom skiter i oss. Därför vänder dom ryggen till. "Kolla här vad jag skiter i dig!" typ... Kattjävlar. :(

Sven Hedin
2009-06-28, 08:05
Är jag ensam i hela världen?

Ahhh... Det där är en av mina favoritfantasier, jag är alltså precis som Carl-Bertil av en generation där ens fantasier inte nödvändigtvis behöver vara av sexuell natur, och jag har lagt upp strategin rätt så noga. Det som retar mig lite är att fastän dom byggt en Öresundsbro så kommer jag nog inte vidare ner på kontinenten utan att antingen köra den enorma omvägen över Haparanda eller behöva sno en bil i Danmark.

Mröff
2009-09-13, 17:28
Ja, nu är jag ensammast i världen. :(

Låt stå!

Gullan
2009-09-13, 17:45
Ja, nu är jag ensammast i världen. :(

Låt stå!

:hug:

Noterade att såsen skrev att han var själv... hur är man om man inte är själv? Vem är man då? Eller kan någon vara åt en? :unsure:

Christer
2009-09-13, 18:51
Vi är här Mröff, du är INTE ensam. :)

Mröff
2009-09-13, 18:53
Ohhh...vad skönt.

Började just bli riktigt orolig att forumet helt dött....:scared:

Christer
2009-09-16, 18:53
Det är bara jag och Evert inloggade just nu. Är han på riktigt, eller är han ett elakt troll som har ätit upp alla andra användare i Obsklassen? Och vem står då på tur? :unsure:

Christer
2009-09-16, 19:36
Hallå...?! :unsure:

Ulvena
2009-09-16, 20:10
Just nu är jag alldeles själv här. :(

Christer
2009-09-16, 20:22
Just nu är jag alldeles själv här. :(Nu är jag tebax. :)

Kickan
2009-09-16, 20:39
Jag är också här. :|

Sven Hedin
2009-09-16, 21:34
Jag tog också svängen förbi. :)

CodeMAN
2009-09-16, 23:22
Fifan, vilken kalabalik! :whistle:

Christer
2009-09-16, 23:25
Fifan, vilken kalabalik! :whistle:

Puuuuh! Jag trodde att Evert hade ätit upp dig! :whistle:

Mröff
2009-09-17, 08:47
Evert är en blöja...han äter inte upp vuxna utan bara barn.

sås på slipsen
2009-09-17, 23:45
Jag är jättedålig på det här just nu. Filetåt. :(

Ulvena
2009-09-27, 18:20
Idag har jag nog varit ensam på forumet varje gång jag tittat in, inte bara på det här forumet förövrigt utan även på ett annat, har alla blivit hämtade av nåt UFO? :unsure:

sås på slipsen
2009-09-27, 21:32
Idag har jag nog varit ensam på forumet varje gång jag tittat in, inte bara på det här forumet förövrigt utan även på ett annat, har alla blivit hämtade av nåt UFO? :unsure:

Inte jag! :kaffe:

Christer
2009-10-18, 20:53
Blott två trådar har rört på sig under den gångna helgen. Och jag är ensam och övergiven här... :(

Svimfärdig
2009-10-22, 03:25
Blott två trådar har rört på sig under den gångna helgen. Och jag är ensam och övergiven här... :(
Att jag inte visste. Hade genast kommit till undsättning, med en burk Nutella och en varm filt. :innocent:

sås på slipsen
2009-10-22, 11:14
Inte jag! :kaffe:

Jag börjar tro att jag ÄR ett UFO. :|

Christer
2010-01-05, 21:11
Nu känner jag mig så där.....ensam....igen. :(

Mröff
2010-01-10, 16:13
NU känner jag mig väldigt ensam. Har tom åkt en sväng tor Nynäshamn för att jag inte hade något att göra.

Vilken metropol......:w00t:

Kickan
2010-01-10, 19:02
NU känner jag mig väldigt ensam. Har tom åkt en sväng tor Nynäshamn för att jag inte hade något att göra.

Vilken metropol......:w00t:
Hur förflyttade du dig? :detektiv:

Christer
2010-01-10, 19:41
Nynäshamn är INTE kul. :no:

Ulvena
2010-01-10, 21:11

Det går färjor därifrån, det är bra, inte kul men bra. :)

Christer
2010-01-10, 21:41
Om dom bara gick därifrån hade det varit logiskt, men de kommer ju tillbaks också. Och det är helt obegripligt. :no:

Ulvena
2010-01-10, 21:59
Om dom bara gick därifrån hade det varit logiskt, men de kommer ju tillbaks också. Och det är helt obegripligt. :no:

Det tar bara nån halvtimme med bil till Stockholm när man kommer in med färjan. :)

Mröff
2010-01-11, 12:58
Hur förflyttade du dig? :detektiv:

Tog min skruttibang-bil...:proud:

Nä, inte speciellt. Det första man såg var en skylt för Coop Forum...öppet 8-22. Vissa säger att det är en sommarstad. Kan det stämma?

Jag hade otur och såg ingen färja. Färjeterminaler ser så tragiskt sorgliga ut när de inte är en stor båt vid dem.

Sven Hedin
2010-01-11, 20:05

Det ligger ett par trafikstörda lägenheter på Nynäshamnsvägen som jag är lite småsugen på. Jag har bara fått dem beskrivna för mig lite så där allmänt i förbigående, men mycket talar för att det är min typ av boende. Men Nynäshamn och Nynäshamnsvägen kanske inte alls är samma sak? Ungefär som Mölndalsvägen och Mölndal.

Ulvena
2010-01-11, 20:10
Jag vet väldigt lite om Nynäshamn, har varit på Apoteket där en gång om jag inte missminner mig, innan jag skulle med en färja, för åkt färja dit och därifrån har jag gjort ett par gånger men färjeläge som färjeläge, ser ungefär likadant ut överallt.
Jag har även åkt från Göteborg men vad hette den hamnen tro? Båtar som gick med last till Tyskland.
Jaja, känner mig lite ensam på forumet just nu för att hålla topic. :(

Sven Hedin
2010-01-11, 20:17
Jag vet väldigt lite om Nynäshamn, har varit på Apoteket där en gång om jag inte missminner mig, innan jag skulle med en färja, för åkt färja dit och därifrån har jag gjort ett par gånger men färjeläge som färjeläge, ser ungefär likadant ut överallt.
Jag har även åkt från Göteborg men vad hette den hamnen tro? Båtar som gick med last till Tyskland.
Jaja, känner mig lite ensam på forumet just nu för att hålla topic. :(

Var det bara lastbåtar? Skandiahamnen kanske?

Ulvena
2010-01-11, 20:22
Var det vara lastbåtar? Skandiahamnen kanske?

Ja, lastbåtar inte passagerarbåtar, Skandiahamnen låter bekant.
Brukade åka med på en båt som gick till Travemunde som hade lastbilar och containers ombord. En gång när jag var på den där båten så var det ett väldigt tisslande och tasslande och när vi väl kommit iväg fick jag höra att hon hade ett hål i skrovet efter att ha krockat med en fiskebåt natten innan, blev rätt rädd för jag gillar inte att åka båt och i synnerhet inte trasiga båtar. :mad:

Sven Hedin
2010-01-11, 20:35
Jag gillar inte heller att åka båt, åtminstone inte på vintern när man fryser ihjäl ifall båten sjunker. Annars går det väl rätt så bra, men jag föredrar dem som oljemålningar och inne i flaskor.

Edit: Eller som spännade vrak och som detaljerade skalamodeller.

Christer
2010-01-11, 23:25
Nääe, vet ni, Nynäshamn är ett rätt poänglöst ställe. Jag har varit där ett flertal gånger; företrädesvis å tjänstens vägnar, men även för att konsumera alkohol. Jag har faktiskt sovit i tält där tillsammans med en klasskompis från Obsklassen. :)

Sven Hedin
2010-01-12, 10:33
Nääe, vet ni, Nynäshamn är ett rätt poänglöst ställe. Jag har varit där ett flertal gånger; företrädesvis å tjänstens vägnar, men även för att konsumera alkohol. Jag har faktiskt sovit i tält där tillsammans med en klasskompis från Obsklassen

Såpass?

Mröff
2010-01-12, 10:53
Det ligger ett par trafikstörda lägenheter på Nynäshamnsvägen som jag är lite småsugen på. Jag har bara fått dem beskrivna för mig lite så där allmänt i förbigående, men mycket talar för att det är min typ av boende. Men Nynäshamn och Nynäshamnsvägen kanske inte alls är samma sak? Ungefär som Mölndalsvägen och Mölndal.

Ja, nynäshamnsvägen börjat vid gullmarsplan. där i krokarna finns det rejält trafikstörda lägenheter. Man riktigt känner hur avgaserna, sotpartiklarna och bullret vräker sig in i husen när man åker förbi.

Sven Hedin
2010-01-12, 11:37
Skitfräckt!

Christer
2010-01-12, 21:53
Såpass?

Yes, det är faktiskt sant. :yes:

Mröff
2010-01-13, 09:39
Yes, det är faktiskt sant. :yes:

Levererade du varor till Coop Forum?

Torsten
2010-01-13, 20:23
Ja, nynäshamnsvägen börjat vid gullmarsplan. där i krokarna finns det rejält trafikstörda lägenheter. Man riktigt känner hur avgaserna, sotpartiklarna och bullret vräker sig in i husen när man åker förbi. Bodde ett tag i Hökarängen med Örbyleden på ena sidan och Nynäsvägen på den andra. Skulle inte ens önska min värsta ovän ett sånt läge. :( Fast när jag tänker efter vore det nog rätt åt honom. :tihihi:

Christer
2010-01-13, 22:30
Levererade du varor till Coop Forum?

Tvärtom, kära du. :)

Christer
2010-01-13, 22:31
Bodde ett tag i Hökarängen med Örbyleden på ena sidan och Nynäsvägen på den andra. Skulle inte ens önska min värsta ovän ett sånt läge. :( Fast när jag tänker efter vore det nog rätt åt honom. :tihihi:
Ääh, nu överdriver du. Veckodagsområdet är ganska trevligt. Bakom bullervallen glömmer man lätt bort att man bor bredvid en motorväg. :)

Dr_Quin
2010-01-13, 23:06
Nääe, vet ni, Nynäshamn är ett rätt poänglöst ställe. Jag har varit där ett flertal gånger; företrädesvis å tjänstens vägnar, men även för att konsumera alkohol. Jag har faktiskt sovit i tält där tillsammans med en klasskompis från Obsklassen. :)

Hmmm var det i stora gröna tält då??

Christer
2010-01-13, 23:46
Hmmm var det i stora gröna tält då??

:whistle:

Torsten
2010-01-14, 06:32
Ääh, nu överdriver du. Veckodagsområdet är ganska trevligt. Bakom bullervallen glömmer man lätt bort att man bor bredvid en motorväg. :) Ah du känner till området? Nu fanns det vad jag minns inte något bullerplank längst ned på Måndagsvägen när jag bodde där. :kaffe:

Christer
2010-01-14, 20:00
Ah du känner till området? Nu fanns det vad jag minns inte något bullerplank längst ned på Måndagsvägen när jag bodde där. :kaffe:
Det är ju mina gamla hoods! :)

Näe, det är ju sant. Längst västerut är det nog ingen höjdare att bo. Jag hade en kompis på Lördagsvägen, strax intill Måndagsvägen, och där upplevde jag det inte som så där enormt bullrigt.

Christer
2010-02-21, 22:49
Nu är jag jävligt ensam här. Fy fasen vad tråkigt. :)

Christer
2010-02-22, 21:38
Fortfarande ensam.... :hiya:

CodeMAN
2010-02-23, 09:31
Fortfarande ensam.... :hiya:
Du borde ha förstått vid det här läge att forumet enbart består av smurfar du har reggat, och att du egentligen pratar med dig själv.

Så sluta smurfa, börja trolla!

Christer
2010-02-23, 10:34
Du borde ha förstått vid det här läge att forumet enbart består av smurfar du har reggat, och att du egentligen pratar med dig själv.

Så sluta smurfa, börja trolla!
Eftersom jag har en hög IT-säkerhetsnivå i mitt användande så kör jag med 24-ställiga slumpgenererade lösenord med stora och små bokstäver, siffror och specialtecken. Givetvis olika för för varje av mina 13 användarkonton för att förhindra missbruk. Så det börjar bli lite jobbigt. :rolleyes:

Ulvena
2010-02-23, 11:27
Ja, det är väldigt tomt och lite aktivitet nuförtiden. :(

Var är alla?

Christer
2010-02-23, 11:41
Ja, det är väldigt tomt och lite aktivitet nuförtiden. :(

Var är alla?
Jag tycker att det är fullkomligt bedrövligt att alla har skaffat sig riktiga liv. Jag menar, vem vill byta det här mot verkligheten? Jag var ute i Stockholmstrafiken igår, och jag är helt förvissad om att internet är att föredra.

Jag funderar i min desperation på att bjuda hit Putte6 så att det blir lite liv. :unsure:

Sven Hedin
2010-02-23, 18:58
Jag tror du kan göra det hörru... Putte har nyligen gått över till att bara visa miniatyrer och sen sker övrig korrespondens via PM. En mycket trist utveckling.

Christer
2010-02-23, 19:14
Jag tror du kan göra det hörru... Putte har nyligen gått över till att bara visa miniatyrer och sen sker övrig korrespondens via PM. En mycket trist utveckling.

Det skulle ju kunna bli en trevlig present till CodeMAN. Undrar om man kan be Putte6 att slå in sig med ett rött snöre.....:rolleyes:

Ulvena
2010-02-23, 19:26
Jag tycker att det är fullkomligt bedrövligt att alla har skaffat sig riktiga liv. Jag menar, vem vill byta det här mot verkligheten? Jag var ute i Stockholmstrafiken igår, och jag är helt förvissad om att internet är att föredra.

Jag funderar i min desperation på att bjuda hit Putte6 så att det blir lite liv. :unsure:

Att köra in till tätorten tar sisådär 50-60 minuter just nu att jämföra med hälften när det inte ligger massa vit skit på vägen. :mad:

Att det sen aldrig är någon här som man kan "prata" med och som kan tycka synd om en lantis som mig för att de har ett riktigt liv gör mig lätt irriterad, jag har t.o.m. postat på MS bara för det.:yes:

Sven Hedin
2010-02-23, 19:27
Det skulle ju kunna bli en trevlig present till CodeMAN. Undrar om man kan be Putte6 att slå in sig med ett rött snöre.....:rolleyes:

Han kan nog bläddra i sitt arkiv och plocka fram en sån bild. Putte in bondage typ. :)

Christer
2010-02-23, 19:28
Han kan nog bläddra i sitt arkiv och plocka fram en sån bild. Putte in bondage typ. :)

Putte the julklapp. :whistle:

Christer
2010-02-23, 19:30
Att köra in till tätorten tar sisådär 50-60 minuter just nu att jämföra med hälften när det inte ligger massa vit skit på vägen. :mad:

Att det sen aldrig är någon här som man kan "prata" med och som kan tycka synd om en lantis som mig för att de har ett riktigt liv gör mig lätt irriterad, jag har t.o.m. postat på MS bara för det.:yes:

Jag tycker synd om dig, vettu. :)

Men vart är Gullan? Och Svimmis?

Sven Hedin
2010-02-23, 19:34

Jösses, du måste varit bra desperat. :scared:
Men fanns det verkligen nån där som förstod sig på jordnära vedermödor såsom snöskottning och trafikproblem? Jag menar medelålders smygfotografer, emochics och rödluvor med svankrygg har ju i allmänhet svårt att ta till sig sånt där.

Sven Hedin
2010-02-23, 19:35
Men vart är Gullan? Och Svimmis?
Australien? :unsure:

Christer
2010-02-23, 19:38
Men fanns det verkligen nån där som förstod sig på jordnära vedermödor såsom snöskottning och trafikproblem? Jag menar medelålders smygfotografer, emochics och rödluvor med svankrygg har ju i allmänhet svårt att ta till sig sånt där.

:D

Till och med jag har skrivit på MS på sistone. I och för sig bara ett inlägg, men ändå. Jag gillar dock MS och borde egentligen skriva mer.

Sven Hedin
2010-02-23, 19:39
Jag har inte skrivit där på snart flera år. :cool:

Christer
2010-02-23, 19:39
Australien? :unsure:

Hmm, ja kanske. Eller så är de på spa i Vagnhärad. Tillsammans. :evilgrin39:

Ulvena
2010-02-23, 19:40

Nej, de ignorerade bara mig, kanske ska ge mig in på BS, där går ju folk i taket så fort jag postar ett inlägg. :D

Christer
2010-02-23, 19:41
Nej, de ignorerade bara mig, kanske ska ge mig in på BS, där går ju folk i taket så fort jag postar ett inlägg. :D

Vi får se till att posta lite mer här, så slipper du MS. :)

Sven Hedin
2010-02-23, 19:42
Ja gör det, men just nu så är det väldigt avfolkat. Australien du vet... Men vi har ju Putte. :)

Sven Hedin
2010-02-23, 19:43
Hmm, ja kanske. Eller så är de på spa i Vagnhärad. Tillsammans. :evilgrin39:
Bild?

Edit:
http://www.ica.se/img_archive/butiksbilder/1385-hemsida001.jpg

Christer
2010-02-23, 19:45
Bild?

Jag drar ett PM till en viss fotograf så får han ordna det. :evilgrin39:

Tror du dom badar bubbelpool ihop?

Christer
2010-02-23, 19:46
Jag har varit på ICA i Vagnhärad! :)

Sven Hedin
2010-02-23, 19:50
Jag drar ett PM till en viss fotograf så får han ordna det. :evilgrin39:
Driftigt!

Tror du dom badar bubbelpool ihop?
Ja, och sen så tror jag att dom smörjer in varandra med eteriska oljor, äter buffé (taco) och hjälper varandra med generande hårväxt på jättesvåra ställen.

Christer
2010-02-23, 20:03
Ja, och sen så tror jag att dom smörjer in varandra med eteriska oljor, äter buffé (taco) och hjälper varandra med generande hårväxt på jättesvåra ställen.
Fy fasen, det trodde jag möjligen om Svimmis (nej, inte möjligen - jag trodde det definitivt), men inte om Gullan! Hon har ett och annat att förklara när hon tittar in här nästa gång. :whistle:

Sven Hedin
2010-02-23, 20:06
Jo jo, hon har skrivit mycket om sånt i gamla loungen på FB. :yes:

Christer
2010-02-23, 20:10
Jo jo, hon har skrivit mycket om sånt i gamla loungen på FB. :yes:
Åhå minsann! Ja Gullan kanske är en ulv (blanda nu inte in Ulvena i osedligheterna) i fårakläder! :kaffe:

Christer
2010-02-23, 20:13
Det är säkert tacoprodukter från Santa Maria. Huvvaligen :no:

Sven Hedin
2010-02-23, 20:15
Man lär kunna använda deras salsasås på ungefär samma sätt som Opilca-kräm.

Christer
2010-02-23, 20:16
Man lär kunna använda deras salsasås på ungefär samma sätt som Opilca-kräm.
Gunnar Brogren låter hälsa att Santa Maria står i förbund med djävulen. :mad:

Ulvena
2010-02-23, 20:33
Ja gör det, men just nu så är det väldigt avfolkat. Australien du vet... Men vi har ju Putte. :)

Vänta ska du se, jag kan nog locka tillbaka TK, Travis och Pusslet åtminstone genom ett litet inlägg. :D

CodeMAN
2010-02-23, 20:54
Vänta ska du se, jag kan nog locka tillbaka TK, Travis och Pusslet åtminstone genom ett litet inlägg. :D
Locka Travis hit i stället... :whistle:

Christer
2010-02-23, 21:13
Travis gick igång på direkten..

Svimfärdig
2010-03-05, 18:27
Tacos? Nej. *urk*

HÄR är jag! Är dålig på att internetta, speciellt att foruma. I suck and I know it!

Vad händer då?
Well, inte mycket... Livet knallar på och jag försöker att sluta att bara existera. Inget major sker i mitt liv dock men jag är hyfsat tillfreds med det. Ibland iaf. :unsure:

PUSS på er!
Til next time... Bajbaj. :heart:

Christer
2010-03-06, 00:14
Tacos? Nej. *urk*

HÄR är jag! Är dålig på att internetta, speciellt att foruma. I suck and I know it!

Vad händer då?
Well, inte mycket... Livet knallar på och jag försöker att sluta att bara existera. Inget major sker i mitt liv dock men jag är hyfsat tillfreds med det. Ibland iaf. :unsure:

PUSS på er!
Til next time... Bajbaj. :heart:
Men Svimmis! Jag är INTE tillfreds med livet, eftersom du är så frånvarande här... :(

Men det är kul att du inte är helt försvunnen! :)

Svimfärdig
2010-03-06, 03:22
Men Svimmis! Jag är INTE tillfreds med livet, eftersom du är så frånvarande här... :(

Men det är kul att du inte är helt försvunnen! :)
Du klarar dig Christer. :)

CodeMAN
2010-03-06, 22:30
Nu känner jag mig plötsligt väldigt ensam... :unsure:

Var är alla? Ska vi åka hoj på sommarn? Hur hittar jag en kk? Hur ska ni rösta? Ska jag rösta på SD igen tycker ni? (det fortfarande finns för många invandrare!).

Jag är hungrig... Och törstig. Och sugen på choklaaaaaad. Fy bubblan. :dramaqueen:

Torsten
2010-03-07, 09:28
Får lite dåligt samvete över att man postar så lite här som man gör. Men ibland känns forumet bara så ödsligt och ensamt. :kaffe:

CodeMAN
2010-03-07, 19:42
Får lite dåligt samvete över att man postar så lite här som man gör. Men ibland känns forumet bara så ödsligt och ensamt. :kaffe:
Jag tror att jag har skapat alla möjliga trådar som går att skapa, och har sagt allt jag hade att säga...

Jag har nog gjort allt som går att göra (spårat ur, dramaqueenat, varit snäll, bögat, osv) på ett forum.

DET ENDA jag inte har gjort är att pimpslappa Christer:

http://corriecanuck.files.wordpress.com/2009/11/pimpslap.jpg

Christer
2010-03-11, 20:32
En ensam kille....

b6dcLuRcRP8

Ungefär så känns det... :(

CodeMAN
2010-03-12, 07:49
dKcyC1XGiGg

Mröff
2010-03-13, 16:56
Nu känner jag mig plötsligt väldigt ensam... :unsure:

Var är alla? Ska vi åka hoj på sommarn? Hur hittar jag en kk? Hur ska ni rösta? Ska jag rösta på SD igen tycker ni? (det fortfarande finns för många invandrare!).

Jag är hungrig... Och törstig. Och sugen på choklaaaaaad. Fy bubblan. :dramaqueen:

På fråga 1: Var är alla? Förmodligen tvångsintagna med särskild ut
skrivningsrätt. Svårt att posta om man bara har tillgång till internetcafe en timme varannan vecka tillsammans med vårdare.

Fråga 2: Skall vi åka hoj på sommaren? Ja, ni som har hoj skall hojja ihop och vi som har bil skall åka med och skratta åt er när det regnar.

Fråga 3:Hur hittar jag ett KK? Jag rekommenderar nättjänster som Norrlandskontakten och Spraydate.

Fråga 4: Hur skall jag rösta? Kör SD igen och se till att komma med i partiet på valbar plats. Det finns alldelens för mycket blattar i Sverige, ja tom arabblattar, och de är värst.

Gabriel Knight
2010-04-13, 18:54
Var är alla? Har ni åkt till Australien på gruppresa? :unsure:

Christer
2010-04-13, 20:01
Var är alla? Har ni åkt till Australien på gruppresa? :unsure:

Inte alls, men jag håller på att städa just nu, så postandet får vänta.

Kickan
2013-03-10, 13:17
Siiter och fryser, det är rena atomvintern
Eller så är jag förkyld :(

När jag tittar ut ser jag inga människor heller. Och inga fåglar.

Christer
2013-03-11, 00:22
Siiter och fryser, det är rena atomvintern
Eller så är jag förkyld :(

När jag tittar ut ser jag inga människor heller. Och inga fåglar.
Här hemma hos mig är det varmt och skönt. :whistle:

CodeMAN
2013-03-11, 18:51
Här hemma hos mig är det varmt och skönt. :whistle:
Det är för att jag sitter i ditt knä... :evilgrin39:

Christer
2013-03-12, 21:54
Det är för att jag sitter i ditt knä... :evilgrin39:
Rrrrrraor.... :bump: