handdator

Visa fullständig version : Coop och deras två pizzo till samma pris

Torsten
2009-05-20, 18:23
Kan bara inte låta bli då dom alltid står strategiskt placerade vid utgången. Två jättegoda pizzor av eget märke för ynka 45kr låter väl smaskens? Och enligt bilden på kartongen är dom inte att leka med. Väl hemma tyckte jag att den smakade som rostad plywood tyvärr. Blir du också lurad av alla smaskiga bilder på omslaget.:(:peka:

Ulvena
2009-05-20, 18:38
Kan bara inte låta bli då dom alltid står strategiskt placerade vid utgången. Två jättegoda pizzor av eget märke för ynka 45kr låter väl smaskens? Och enligt bilden på kartongen är dom inte att leka med. Väl hemma tyckte jag att den smakade som rostad plywood tyvärr. Blir du också lurad av alla smaskiga bilder på omslaget.:(:peka:

Väldigt sällan faktiskt, jag köper i princip aldrig fryst pizza eller andra färdigrätter. Brukar bli både billigare och godare att göra själv, skulle jag köpa pizza färdig så gör jag det på pizzerian men det var nog snart ett år sen jag gjorde det, de har inte utkörning hit där jag bor och då kan jag lika gärna göra en egen.

Torsten
2009-05-20, 18:50
Väldigt sällan faktiskt, jag köper i princip aldrig fryst pizza eller andra färdigrätter. Brukar bli både billigare och godare att göra själv, skulle jag köpa pizza färdig så gör jag det på pizzerian men det var nog snart ett år sen jag gjorde det, de har inte utkörning hit där jag bor och då kan jag lika gärna göra en egen.Haha skulle vilja se ulven som en hårt arbetande pizzabagare. Var det någon slags blackout du råkade ut för?:D

CodeMAN
2009-05-20, 19:00
rostad plywood
Det är exakt vad de är.

Ulvena
2009-05-20, 19:15
Haha skulle vilja se ulven som en hårt arbetande pizzabagare. Var det någon slags blackout du råkade ut för?:D

Vad menar du nu?:unsure:
Ulven brukar iofs ibland hjälpa till att laga pizza men oftast gör jag det själv.

Gullan
2009-05-20, 19:17
Inte klaga nu. De är billiga och innehåller massor av cellulosa som vi inte klarar av att bryta ner så det skulle innebära att det är rena bantningsmaten och inte en svullorätt. Första gången i världshistorien det är helt okej att klämma två pizzor.