Visa fullständig version : Spanjor vann över en miljard
Gissar att han haft lite svårt att sova i natt efter att ha vunnit 126 miljoner euro.
Vad skulle du göra med så mycket pengar? http://www.aftonbladet.se/spel/article5104330.ab
Vänlige Viktor
2009-05-10, 09:06
Gissar att han haft lite svårt att sova i natt efter att ha vunnit 126 miljoner euro.
Vad skulle du göra med så mycket pengar?
Spendera!!
Svimfärdig
2009-05-10, 22:13
Knarka ihjäl mig. Men först skulle jag göra alla jag känner skuldfria.
Knarka ihjäl mig.
Amen to that.. Dock skulle jag först köpa en yatch, segla i medelhavet, och röka braja hela dagarna.
Hur mycket kola kan man köpa för de pengen? En hink? :cool:
Christer
2009-05-10, 22:20
Jag skulle nog säga upp mig på stubben och bli surfare på heltid. :)
Jag skulle plugga allt som känns intressant, utan tentanerver, och göra alla resor som känns intressanta.
Och ha flera bostäder. Två i Sverige och en nånstans där det är varmt när det är kallt här. Vid havet.
KÖPA EN DISKMASKIN!!!!!!!
Och ha flera bostäder. Två i Sverige och en nånstans där det är varmt när det är kallt här. Vid havet.
Hur tänker du här? Det är ju alltid kallt i Sverige...
Vad sägs om att köpa två lägenheter i t ex Spanien, en i Madrid och en i Barcelona? Man får flytta när det blir kallt på ena. :cool:
Knarka ihjäl mig. Men först skulle jag göra alla jag känner skuldfria.
Men visst känner du mig det gör du va eller ??
Hur tänker du här? Det är ju alltid kallt i Sverige...
Vad sägs om att köpa två lägenheter i t ex Spanien, en i Madrid och en i Barcelona? Man får flytta när det blir kallt på ena. :cool:
Mjä, jag tycker att januari-mars är värst. En liten tripp till andra sidan ekvatorn skulle inte sitta illa då.
Men visst, jag har aldrig varit i Spanien... fast kan man bada där om vintern?
Svimfärdig
2009-05-15, 14:14
Men visst känner du mig det gör du va eller ??
Absolut! :yes: