Logga in

Visa fullständig version : Bäst före datum på köttmarknaden

Torsten
2009-04-30, 17:08
När står man som kvinna/man på toppen av sin sexuella och sociala attraktionskraft på livets berg och dalbana? Vi män slipper ju det här jobbiga med klimakterium minskad sexlust och all skit som det för med sig. Men å andra sidan åldras vi och dör oftast fortare men blir oftare kåtare med åren och börjar dräggla efter lammkött fast vi egentligen vet att det är kört. Visst har naturen egentligen bara jävlats med oss på den punkten? (gäller naturligtvis rent allmänt och inte mig) :kaffe:

Mröff
2009-04-30, 17:31
Ja, för gubbar får inte upp den heller.

Då blir många gubbar sura och vresiga. En del vägrar dock inse faktum och blir gubbsjuka, fastnar i pillerträsket och försöker klämma på alla bröst de ser.

Vi tanter kan skylla vårt humör på klimakteriet, men hur många gubbar skulle erkänna att de är sura för att de inte får upp den...

Ulvena
2009-04-30, 18:32
Jag vet faktiskt inte, som kvinna verkar man vara mest attraktiv när man är runt 20 men jag är betydligt äldre än så och i bättre form än jag var då jag var 20 år.
Däremot tror jag en del män är lite rädda för kvinnor i sin egen ålder när man fyllt 40 år alltså.
Visst kan man skylla på klimakteriet när det gäller kvinnor men vad ska männen skylla på när de är gamla, tjocka och trötta? Vanligtvis att deras kvinnor inte lockar dem längre men jag tror att sanningen är en helt annan jag. :D

Mröff
2009-04-30, 18:54
Yngre killar verkar tycka att jag som tant är sexig och frigjord när jag inte bär behå under tröjan hemmavid.
Något jag inte reflekterar över, för det är väl helt meningslöst att ha behå hemma. Eller om man slaskar runt i skogen med vovven.

Ibland undrar man om de tror man var med i 68-rörelsen...jag var ju inte ens påtänkt då...:unsure:
Däremot har jag en gång bränt en behå.

Miriam
2009-04-30, 19:20
Nr jag var i 20års åldern var det mest farbröder mellan 35-45 som stötte på mig när jag var ute på lokal.

Nu när jag är i 40års åldern är det mest killar mellan 25 -35 som stöter på mig vilket är väldigt trevligt men lite konstigt.

Men som sagt det är väldigt trevligt.

Mröff
2009-04-30, 19:48
Jag tror det är MILF-trenden inom porrindustrin som gör att vi äldre damer är heta bland de yngre grabbarna. Äntligen har vi något att tacka porren för..

Miriam
2009-04-30, 19:53
Jo det är det jag alltid sagt vanlig hederlig knullfilm är bra i måttliga mängder.:D

Pomperipossa
2009-04-30, 20:02
Jag måste hålla med Ulvena, det verkar ligga kring 20 för kvinnor. Tyvärr, för den gränsen har man ju passerat med råge. :(

För män är svårt att säga. Definitivt 30+, kanske 40+ till och med? Den jag har hemma är mittemellan.

Miriam
2009-04-30, 20:23
Jag håller inte riktigt med faktiskt.
Åren mellan 25-35 tycker jag personligen att jag var osynligast på marknaden.
Sen var det som att jag kom tillbaka.:D

Jag tror att det berodde på att jag själv kände mig väldigt oatraktiv under dom åren.
Jag tror det handlar väldigt mycket om hur man mår och vad man sänder ut.
Mer om det än hur man ser ut faktiskt.
Uppför dig som du är snygg då blir du snyggare också.

Ulvena
2009-04-30, 20:34
Jag håller inte riktigt med faktiskt.
Åren mellan 25-35 tycker jag personligen att jag var osynligast på marknaden.
Sen var det som att jag kom tillbaka.:D

Jag tror att det berodde på att jag själv kände mig väldigt oatraktiv under dom åren.
Jag tror det handlar väldigt mycket om hur man mår och vad man sänder ut.
Mer om det än hur man ser ut faktiskt.
Uppför dig som du är snygg då blir du snyggare också.

Jag har märkt detsamma. Kör med tajta kläder, det funkar alltid och faktum är att folk tror inte att jag är så gammal som jag faktiskt är.
Sen har jag nog bra gener också, inget grått hår som syns (:D) faktiskt inte så många rynkor (tack för fet hy) och dessutom liten och rätt vältränad.

Jag känner mig betydligt mer attraktiv idag än vad jag gjorde för 15 år sedan, dessutom var jag förmodligen gravid då. :D
(Eller, nej jag återhämtade mig från en graviditet men skitsamma).

Miriam
2009-04-30, 20:38
Jag har nog också rätt hyfsade gener trots att jag har några gråa strån.:D
Allvarligt talat förutom håret som många faktiskt inte tror är äkta så har jag faktiskt klarat mig rätt bra från rynkor och sånt.
Sen finns det ju bra Behåar som lyfter upp det som ramlat ner osv.

Ett glatt leende en bra BH och en rejäl klyfta är allt behövs.

Fortune
2009-04-30, 20:39
För egen del skulle jag påstå att 40-års åldern är den mest intressanta som kvinna. Då har man den självkänsla som behövs för att inte krypa undan och gömma sig när någon visar intresse. Man vågar ta för sig. Och GÖR det. Självklart skiljer det mellan olika personer men det är min erfarenhet.

När jag var 20 var jag så osäker så att även om hela världen män hade stått vid mina fötter så hade jag antagligen inte märkt det. :rolleyes:

Ska jag vara ärlig så tycker jag dessutom att jag var snyggare (vad nu DET har med saken att göra) som 40-åring än som 20-åring.

Fortune
2009-04-30, 20:41
Jag har märkt detsamma. Kör med tajta kläder, det funkar alltid och faktum är att folk tror inte att jag är så gammal som jag faktiskt är.
Sen har jag nog bra gener också, inget grått hår som syns (:D) faktiskt inte så många rynkor (tack för fet hy) och dessutom liten och rätt vältränad.

Jag känner mig betydligt mer attraktiv idag än vad jag gjorde för 15 år sedan, dessutom var jag förmodligen gravid då. :D
(Eller, nej jag återhämtade mig från en graviditet men skitsamma).
Vad har fet hy med rynkornas vara eller icke vara att göra? Jag har extremt torr hy men dåligt med rynkor. För mig handlar det iaf om att jag äter så att rynkorna fylls ut. Det är antagligen det säkraste sättet att slippa rynkor. :p

CodeMAN
2009-04-30, 20:43
När står man som kvinna/man på toppen av sin sexuella och sociala attraktionskraft på livets berg och dalbana? Vi män slipper ju det här jobbiga med klimakterium minskad sexlust och all skit som det för med sig. Men å andra sidan åldras vi och dör oftast fortare men blir oftare kåtare med åren och börjar dräggla efter lammkött fast vi egentligen vet att det är kört. Visst har naturen egentligen bara jävlats med oss på den punkten? (gäller naturligtvis rent allmänt och inte mig) :kaffe:
Jag har haft många funderingar kring ålder, inte minst när jag fick höra att jag hade stor risk för en hjärtinfarkt inom 10 år pga. hög kolesterol. Det var först då jag insåg att jag faktiskt hade blivit 40...

Jag har haft många äventyr i mina "yngre" dagar, och jag saknar nog enbart äventyrskänslan i sig, inte tjejerna, alkoholen, eller drogerna. Det finns liksom inget slut på kickar, man kan inte bemästra dem. Det är som att klättra på en berg, först börjar man lite smått, sedan testar man Mount Blanc, kanske Everest, Everest utan syrgas... Vad kommer sen, efter Everest?

Summa summarum: Alla åldrar har sina charm, snabbare man fattar det desto lättare blir livet. Man ska liksom inte köra tungan i munnen på en 40-årig tjej vid första dejten, punkt slut. :cool:

Fortune
2009-04-30, 20:44
Jag har nog också rätt hyfsade gener trots att jag har några gråa strån.:D
Allvarligt talat förutom håret som många faktiskt inte tror är äkta så har jag faktiskt klarat mig rätt bra från rynkor och sånt.
Sen finns det ju bra Behåar som lyfter upp det som ramlat ner osv.

Ett glatt leende en bra BH och en rejäl klyfta är allt behövs.
Sant! Ett glatt leeende kommer man väldans långt med. Klyfta har jag men ingen rejäl men det räcker gott till.

Senast förra helgen var det en som stred med mig om min ålder, hon frågade hur gammal jag är, jag svarade och hon trodde mig inte. Fast egentligen, vad spelar det för roll? Jag menar, ser jag ut som 40 och är 50 eller ser jag ut som 50 och är 40, det hela handlar ju om hur jag känner mig, eller?

Fortune
2009-04-30, 20:45
Summa summarum: Alla åldrar har sina charm, snabbare man fattar det desto lättare blir livet. Man ska liksom inte köra tungan i munnen på en 40-årig tjej vid första dejten, punkt slut. :cool:

Varför inte? :unsure:

Ulvena
2009-04-30, 20:47
Vad har fet hy med rynkornas vara eller icke vara att göra? Jag har extremt torr hy men dåligt med rynkor. För mig handlar det iaf om att jag äter så att rynkorna fylls ut. Det är antagligen det säkraste sättet att slippa rynkor. :p

Jag vet inte men det hävdas att man får mindre rynkor med fet hy, huruvida det är sant eller inte vet jag naturligtvis inte men om man tänker efter torrt rynkar sig fett brer ut sig.:D

Jag ser det som nåt positivt med min feta hy, jag behöver aldrig smörja in mig och jag har inte så mycket rynkor om det stämmer eller ej spelar ingen roll för mig, jag är nöjd med hur jag ser ut.:)

CodeMAN
2009-04-30, 20:49
Varför inte? :unsure:
Man ska kanske kolla hur hon ser ut först, till skillnad från hur man gjorde när man var 20-åring? :whistle:

Jag påstår dock inte att jag inte har gjort det på det viset med en 40-åring. Hon var faktiskt 43, jag 38... :blush:

Fortune
2009-04-30, 20:51
Man ska kanske kolla hur hon ser ut först, till skillnad från hur man gjorde när man var 20-åring? :whistle:

Jag påstår dock inte att jag inte har gjort det på det viset med en 40-åring. Hon var faktiskt 43, jag 38... :blush:
Varför ska man kolla hur hon ser ut då men inte när man var 20? Fattar jag bara trögt eller förklarar du dåligt? :unsure:

Jag var inte fyllda 40 men inte långt därifrån när jag (och mitt ex) höll på att bli utslängd från en krog eftersom vakten påstod att det inte var någon porrklubb. :skamsen:

Fortune
2009-04-30, 20:52
Jag vet inte men det hävdas att man får mindre rynkor med fet hy, huruvida det är sant eller inte vet jag naturligtvis inte men om man tänker efter torrt rynkar sig fett brer ut sig.:D

Jag ser det som nåt positivt med min feta hy, jag behöver aldrig smörja in mig och jag har inte så mycket rynkor om det stämmer eller ej spelar ingen roll för mig, jag är nöjd med hur jag ser ut.:)
Det är ju självklart det viktigaste. Jag hade bara inte hört argumentet tidigare. Det enda jag har lärt mig är att ju rundare du är desto mindre rynkor, ganska självklart egentligen.

Ulvena
2009-04-30, 21:10
Det är ju självklart det viktigaste. Jag hade bara inte hört argumentet tidigare. Det enda jag har lärt mig är att ju rundare du är desto mindre rynkor, ganska självklart egentligen.

Jag har hört det med men jag tror inte på det, jag är rätt (hmm....)nätt, jag har inte särskilt mycket rynkor än, inga grå hår (som syns) men jag har fet hy och faktum är att jag tror att det hjälper mot rynkor, jag behöver inga extra krämer i ansiktet, det sköter sig själv liksom, om du (ni) fattar hur jag menar.l :D

Fortune
2009-04-30, 21:16
Jag har hört det med men jag tror inte på det, jag är rätt (hmm....)nätt, jag har inte särskilt mycket rynkor än, inga grå hår (som syns) men jag har fet hy och faktum är att jag tror att det hjälper mot rynkor, jag behöver inga extra krämer i ansiktet, det sköter sig själv liksom, om du (ni) fattar hur jag menar.l :D

Inte? Jag tycker att det är ganska självklart att om man fyller ut rynkorna så syns dom inte. Men det var, iaf för mig, skit detsamma, blir jag äldre så ska det väl synas. Gråa hår har jag ÄNTLIGEN fått (det tog tid men till slut börjar dom visa sig.), dom har jag väntat på länge.
Jag har, som jag sa tidigare, extremt torr hud, men använder inte och har aldrig använt några krämer. Nuförtiden är det mest olivålja som gäller, och det mest för att jag ska slippa känna mig stram i hela ansiktet.

Ulvena
2009-04-30, 21:23
Inte? Jag tycker att det är ganska självklart att om man fyller ut rynkorna så syns dom inte. Men det var, iaf för mig, skit detsamma, blir jag äldre så ska det väl synas. Gråa hår har jag ÄNTLIGEN fått (det tog tid men till slut börjar dom visa sig.), dom har jag väntat på länge.
Jag har, som jag sa tidigare, extremt torr hud, men använder inte och har aldrig använt några krämer. Nuförtiden är det mest olivålja som gäller, och det mest för att jag ska slippa känna mig stram i hela ansiktet.

Vad bra. att du hittat något som fungerar för dig.
Jag har haft problem med hudeksem men äntligen fått lite starkare skit utskrivet vilket har hjälpt. Huskurer och annat har inte hjälpt utan jag har behövt starkare saker, om olivolja hjälper dig är det väl jättebra.

Fortune
2009-04-30, 21:35
Vad bra. att du hittat något som fungerar för dig.
Jag har haft problem med hudeksem men äntligen fått lite starkare skit utskrivet vilket har hjälpt. Huskurer och annat har inte hjälpt utan jag har behövt starkare saker, om olivolja hjälper dig är det väl jättebra.

Ja, absolut! Jag tror ju inte riktigt på en massa blandningar som innebär påhittade saker som huden "behöver". Visst, vi lever inte som vi borde men jag tror ändå att det naturliga är det bästa.

Har du, förresten, fortsatt med hårkuren jag rekommenderade? Eller har du hittat nåt som är bättre?

Ulvena
2009-04-30, 22:00
Ja, absolut! Jag tror ju inte riktigt på en massa blandningar som innebär påhittade saker som huden "behöver". Visst, vi lever inte som vi borde men jag tror ändå att det naturliga är det bästa.

Har du, förresten, fortsatt med hårkuren jag rekommenderade? Eller har du hittat nåt som är bättre?

Nej, jag fick kortison utskrivet och det hjälpte på en gång, mina hudbesvär går dessvärre inte över med annat än kortison och det visste jag från början men jag tänkte att lite huskurer kan ju inte skada. :rolleyes:

Jag tror att mina hudproblem är rätt krångliga att lösa så huskurer fungerar inte på mig.:(

Fortune
2009-04-30, 22:21
Nej, jag fick kortison utskrivet och det hjälpte på en gång, mina hudbesvär går dessvärre inte över med annat än kortison och det visste jag från början men jag tänkte att lite huskurer kan ju inte skada. :rolleyes:

Jag tror att mina hudproblem är rätt krångliga att lösa så huskurer fungerar inte på mig.:(

KOrtison brukar ju fungera så att man sväller. Kan det vara orsaken till att rynkorna uteblir, kanske? :p

Mröff
2009-04-30, 22:30
Jag har både rynkor och acne...

Fortune
2009-04-30, 22:45
Jag har både rynkor och acne...
JObbigt läge när inte ens huden kan bestämma sig om den är ung eller gammal. :rolleyes:

Kickan
2009-04-30, 23:12
Det skulle kunna vara lite negergener också. Afrikaner har sällan rynkor.

Mröff
2009-04-30, 23:16

Det verkar rimligt. Vita har alltid rynkor om de inte är smällfeta eller kör med botox.

Kickan
2009-04-30, 23:17
Ja, huden skall vara tjock, inte fettlagret.

Mröff
2009-04-30, 23:21
Så du menar att negrerna har tjockare hud än oss.
Förresten har jag sett rynkiga negrer på bild. Vad beror det på?

Kickan
2009-04-30, 23:25
Ja det har tjockare hud. Äkta renrasiga vita är alltid väldigt rynkiga.

Om negrer blir rynkiga beror det nog på de återkommande torrperioderna i Afrika. De torkar ut huden förfärligt, den får liksom inte fukt inifrån.

Mröff
2009-04-30, 23:27
Nu förstår jag.

Vi renrasiga arier har alltså tunnare mer delikat hud, som behöver ständig tillförsel av vatten. Det är därför vårt germanska land har så god tillgång på grundvatten.

Kickan
2009-04-30, 23:29
Stämmer. Man är liksom utvecklad och anpassad för en viss världsdel. Det brukar inte bli bra när folk flyttar runt.

Torsten
2009-04-30, 23:30
Nu förstår jag.

Vi renrasiga arier har alltså tunnare mer delikat hud, som behöver ständig tillförsel av vatten. Det är därför vårt germanska land har så god tillgång på grundvatten.Ha ha äntligen trillade poletten på plats.:D

Östen
2009-04-30, 23:34
Undrar hur Mugabe håller sig så slät som 80-plusare? :unsure:

Mröff
2009-04-30, 23:34
Stämmer. Man är liksom utvecklad och anpassad för en viss världsdel. Det brukar inte bli bra när folk flyttar runt.

Ja usch...får jag förresten mäta din skalle?

Vi måste utröna om du är kort- eller långskallig, så jag vet om jag kan ta dina utsagor på allvar eller om du är mindre begåvad.

Kickan
2009-04-30, 23:37
Mina massiva rynkor borgar för att jag är ädelvit, här behövs ingen skallmätning :proud:

Mröff
2009-04-30, 23:44
Mina massiva rynkor borgar för att jag är ädelvit, här behövs ingen skallmätning :proud:

Gud vad skönt att höra...

Nä, nu tar jag av mig SS-uniformen och bli normal igen.

Kickan
2009-05-01, 00:04
Och jag lägger ner mitt långskalliga huvud på kudden, i öst-västlig riktning som sig bör. :yawn:

Östen
2009-05-01, 00:14
Jag sover med huvudet åt väster jag :)

Mröff
2009-05-01, 00:25
Undrar hur Mugabe håller sig så slät som 80-plusare? :unsure:

De har inga torrperioder i hans land...:whoco5:

Östen
2009-05-01, 00:35
De har inga torrperioder i hans land...:whoco5:

Det har vi la inte här på västkusten heller :)

Gullan
2009-05-01, 08:26
För att återföra tråden i rätt riktning så:

En 20-åring behöver väldans massa bekräftelse för sitt utseende medan en 40+-are har kommit (oftast iaf) lite längre. När jag tittar tillbaka så var jag nog rätt så osäker då medan jag nu har större möjlighet att påverka mitt eget liv och "förverkliga" (hemskt ord men funkar i sammanhanget) mig själv. Alltså, visst är jag beroende och intresserad av bekräftelse men inte alls i samma omfattning som då och inte alls på samma sätt. Dessutom växer det fram en attraktion som är rätt mycket mer än skin deep med åren. Eller försöker vi lura oss själva? Jag är definitivt inte snygg men duger bra ändå. Kan vara för att mitt mål i livet INTE är att behaga andra (läs män).

Torsten
2009-05-01, 08:33
För att återföra tråden i rätt riktning så:

En 20-åring behöver väldans massa bekräftelse för sitt utseende medan en 40+-are har kommit (oftast iaf) lite längre. När jag tittar tillbaka så var jag nog rätt så osäker då medan jag nu har större möjlighet att påverka mitt eget liv och "förverkliga" (hemskt ord men funkar i sammanhanget) mig själv. Alltså, visst är jag beroende och intresserad av bekräftelse men inte alls i samma omfattning som då och inte alls på samma sätt. Dessutom växer det fram en attraktion som är rätt mycket mer än skin deep med åren. Eller försöker vi lura oss själva? Jag är definitivt inte snygg men duger bra ändå. Kan vara för att mitt mål i livet INTE är att behaga andra (läs män).Kloka ord. Och man väljer ju inte själv utan får vara nöjd med det man får.

Gullan
2009-05-01, 08:38
Tack Torsten. Jag kan då konstatera att jag mår mycket bättre och har fan så mycket roligare nu än när jag var 20 och då hade jag ett jäkligt kul liv. :yes:

Nu måste jag göra mig i ordning för att nyttja min 40-årskris eller vad det nu var... Rulla ut motorcykeln ur garaget och dra iväg en vända. :cool:

Hur många 20-åringar har 40-årskrisat sig till en motorcykel? Jag bara frågar?

Torsten
2009-05-01, 08:55
Tack Torsten. Jag kan då konstatera att jag mår mycket bättre och har fan så mycket roligare nu än när jag var 20 och då hade jag ett jäkligt kul liv. :yes:

Nu måste jag göra mig i ordning för att nyttja min 40-årskris eller vad det nu var... Rulla ut motorcykeln ur garaget och dra iväg en vända. :cool:

Hur många 20-åringar har 40-årskrisat sig till en motorcykel? Jag bara frågar?Att köra en tung båge är som att födas på nytt. Gärna en glidare med V-tvin men glöm inte att fälla upp stödet.

Fortune
2009-05-01, 11:18
:D Knappast troligt med tanke på min hudfärg.

Fortune
2009-05-01, 11:21
Nu förstår jag.

Vi renrasiga arier har alltså tunnare mer delikat hud, som behöver ständig tillförsel av vatten. Det är därför vårt germanska land har så god tillgång på grundvatten.
Då kanske det beror på att jag alltid har druckit mycket vatten, minst ett par, tre liter om dagen, att jag inte har några besvärande rynkor då? :kaffe:

Kickan
2009-05-01, 13:08
:D Knappast troligt med tanke på min hudfärg.

Då kanske det beror på att jag alltid har druckit mycket vatten, minst ett par, tre liter om dagen, att jag inte har några besvärande rynkor då? :kaffe:
Du låter både arisk och ungdomligt vacker, på min ära. :)

Mröff
2009-05-01, 13:13

Det beror på var Fortune bor. OM det är alldelens för lång norrut, är hon en kortskalle enligt oss rasbiologer. Då kan det finnas samer, finnar och annat patrask i släktleden.

Mröff
2009-05-01, 13:15
Det har vi la inte här på västkusten heller :)

Det blåser alldelens för mycket på Västkusten för att det skall vara hälsosamt för huden. Dessutom utsätts den för saltvatten och det är inte bra. Göteborgare måste vara de rynkigaste i hela Sverige.

Kickan
2009-05-01, 13:24
Det blåser alldelens för mycket på Västkusten för att det skall vara hälsosamt för huden. Dessutom utsätts den för saltvatten och det är inte bra. Göteborgare måste vara de rynkigaste i hela Sverige.
Det stämmer. :yes:

Våra rynkor liksom "bryter" vinden. Det får ner kyleffekten en del, även detta en anpassning till klimatet.

Fortune
2009-05-01, 15:13

Arisk är jag men ungdomligt vacker är jag inte. 1 rätt av två möjliga, alltså. :D

Fortune
2009-05-01, 15:14
Det beror på var Fortune bor. OM det är alldelens för lång norrut, är hon en kortskalle enligt oss rasbiologer. Då kan det finnas samer, finnar och annat patrask i släktleden.
Nope, det är norrmän i min släkt inga finnar har upphittats och inga samer heller såvitt jag vet även om min längd kunde tyda på det.

Sven Hedin
2009-05-01, 16:15
Det heter lappar! :mad:

Miriam
2009-05-01, 16:47
Jag tror jag härstammar från svedjefinnar.

Fortune
2009-05-01, 20:02
Det heter lappar! :mad:
Jaja, såna man skriver på ja. :rolleyes:

Stortån
2009-05-01, 20:20
Jag vill vända på frågan. Vid vilken ålder hos kvinnan börjar mannen bete sig attraktivt?
Jag skulle säga strax efter trettio. Jag och väninnorna har alla fått uppleva flera sekunders ögonkontakt med karlar. Vi ser fram emot femtioårsåldern- det ryktas om samtal :banana:

Gullan
2009-05-01, 21:00
Tror att Stortån har hittat nåt där. När de blir lite äldre än 30 har de självbevarelsedrift nog att inse hur de ska bete sig om de hamnar i en situation att de måste följa med som sällskap i en klädaffär. :) De kan liksom bita ihop.

Fortune
2009-05-01, 21:23
Tror att Stortån har hittat nåt där. När de blir lite äldre än 30 har de självbevarelsedrift nog att inse hur de ska bete sig om de hamnar i en situation att de måste följa med som sällskap i en klädaffär. :) De kan liksom bita ihop.
Men varför skulle man ens VILJA ha en karl med sig i en klädaffär? :unsure:

Evert
2009-05-01, 22:06
Ska jag vara ärlig så tycker jag dessutom att jag var snyggare (vad nu DET har med saken att göra) som 40-åring än som 20-åring.
Hur snygg är du nu då när du nästan fyllt 150 år? :unsure:

Fortune
2009-05-01, 22:18
Hur snygg är du nu då när du nästan fyllt 150 år? :unsure:
OM du bara visste. :evilgrin39:

dr fotpall
2009-05-02, 01:38
nästan 150 är ungefär lika oprecist som att säga "jag har fyllt 27".

bär detta med er som en sanning.

Gullan
2009-05-02, 07:04
Men varför skulle man ens VILJA ha en karl med sig i en klädaffär? :unsure:

Betala... :cool:

Fortune
2009-05-02, 10:10
Betala... :cool:
Lär dig hans kod utantill så behöver du bara ta med kontokortet. ;)

Evert
2009-05-02, 15:02
Fan, trodde bara du var 29 :)

Fortune
2009-05-02, 22:15
Fan, trodde bara du var 29 :)

29 fyller jag nästa gång. :rolleyes:

Evert
2009-05-03, 19:15
29 fyller jag nästa gång. :rolleyes:
Självklart! :besvarad:

Fortune
2009-05-03, 19:22
Självklart! :besvarad:
Hmmm....märker jag en aning ironi i den där meningen? :mad:

CodeMAN
2009-05-03, 19:23
Hörni, topic tack!

/C.

Evert
2009-05-03, 19:27
Hmmm....märker jag en aning ironi i den där meningen? :mad:
Som sagt, nu håller vi oss till ämnet, precis som CodeMAN säger :besvarad:

Fortune
2009-05-03, 19:33
Som sagt, nu håller vi oss till ämnet, precis som CodeMAN säger :besvarad:

:peka:

Svaret är nej.

Evert
2009-05-03, 19:35
:peka:

Svaret är nej.
Va! Trotsar du CodeMAN? http://img.photobucket.com/albums/v111/ruskigbuss/emoticons/blink2.gif

CodeMAN
2009-05-03, 19:40
Jag kan radera inlägg. Faktiskt. :tunga:

/C.

Evert
2009-05-03, 19:41
Jag kan radera inlägg. Faktiskt. :tunga:

/C.

Kan du radera Fortune härifrån? :)

Fortune
2009-05-03, 19:42
Va! Trotsar du CodeMAN? http://img.photobucket.com/albums/v111/ruskigbuss/emoticons/blink2.gif
Nej, jag svarade ju på topic. (till skillnad mot vissa andra.:rolleyes:)

Evert
2009-05-03, 19:44
Nej, jag svarade ju på topic. (till skillnad mot vissa andra.:rolleyes:)
Det gjorde du inte! :mad:

CodeMAN
2009-05-03, 19:44
Kan du radera Fortune härifrån? :)
Jag vill gärna börja med dig... :yes:

http://www.obsklassen.se/userfiles/images/diverse/bannknapp.jpg

Evert
2009-05-03, 19:47
Jag vill gärna börja med dig... :yes:

http://www.obsklassen.se/userfiles/images/diverse/bannknapp.jpg
Då tror jag INTE Mröff skulle bli glad http://img.photobucket.com/albums/v111/ruskigbuss/emoticons/mad67.gif

Eller hur Mröff? :cry:

selma
2009-05-03, 19:48
Jag trodde mitt bäst före passerats när jag var i 20-25-års åldern. Men så runt 28-29 när jag blev singel märkte jag att så var inte fallet. Nu är jag snart 40 och känner jag mig säkrare, sexigare och snyggare än någonsin. Att min 20-årige sons kompisar kallar mig milf är ju en sak man blir lite mallig över men jag skulle aldrig klara att göra nåt åt saken s.a.s. :D

CodeMAN
2009-05-03, 19:53
Jag trodde mitt bäst före passerats när jag var i 20-25-års åldern. Men så runt 28-29 när jag blev singel märkte jag att så var inte fallet. Nu är jag snart 40 och känner jag mig säkrare, sexigare och snyggare än någonsin. Att min 20-årige sons kompisar kallar mig milf är ju en sak man blir lite mallig över men jag skulle aldrig klara att göra nåt åt saken s.a.s. :D
De kallar nog alla fyrbenta för "milfs". Läste en diskussion på FB om huruvida om man kunde kalla någon 40-plussare för milf om hon inte hade barn. Slutsatsen var att det kvittade.

selma
2009-05-03, 19:57
De kallar nog alla fyrbenta för "milfs". Läste en diskussion på FB om huruvida om man kunde kalla någon 40-plussare för milf om hon inte hade barn. Slutsatsen var att det kvittade.

:o
Jag har bara två ben......

Och förresten, försöker du antyda att jag är ful eller :mad:

CodeMAN
2009-05-03, 19:59
:o
Jag har bara två ben......

Och förresten, försöker du antyda att jag är ful eller :mad:
Nej då, jag menade att det inte är något att vara mallig över. Ungdomar dricker, slås, och kallar folk för milfs... Iiiiinga konstigheter.

selma
2009-05-03, 20:03
Du är inge snäll :tunga:

CodeMAN
2009-05-03, 20:07
Jag tycker att vi byter ämne. :skamsen:

selma
2009-05-03, 20:08
ok ;)

Evert
2009-05-03, 20:14
Jag tycker att vi byter ämne. :skamsen:
Det tycker inte jag! Vad kallade du Selma nyss? Fyrbent och så antydde du att du tyckte att hon var gammal och ful? :)

CodeMAN
2009-05-03, 20:16
Nu ska jag logga ur, och hoppas att allt var en dröm. Jag drömde om denna tråd, jag drömde om denna tråd, jag drömde om denna tråd, jag drömde om denna tråd...

:skamsen:

Fortune
2009-05-03, 20:32
Det gjorde du inte! :mad:
Gjorde jag ju visst. ;crazy;

Fortune
2009-05-03, 20:33
Då tror jag INTE Mröff skulle bli glad http://img.photobucket.com/albums/v111/ruskigbuss/emoticons/mad67.gif

Eller hur Mröff? :cry:
Vad gör det vad EN person tycker när ALLA andra skulle bli glada och nöjda? :unsure:

Fortune
2009-05-03, 20:34
Instämmer med föregående talare. :yes:

selma
Vad gör det vad EN person tycker när ALLA andra skulle bli glada och nöjda? :unsure:

Näe nu tycker jag ni är orättvisa..... Jag skulle bli ledsen om ankan försvann härifrån :(

Fortune
Det tycker inte jag! Vad kallade du Selma nyss? Fyrbent och så antydde du att du tyckte att hon var gammal och ful? :)
Det där med fyrbent var nog bara önsketänkande. :yes:

Fortune
2009-05-03, 20:35
Näe nu tycker jag ni är orättvisa..... Jag skulle bli ledsen om ankan försvann härifrån :(
Asch så säger du bara för att vara snäll mot ankskrället. :p

Evert
2009-05-03, 20:40
Nu ska jag logga ur, och hoppas att allt var en dröm. Jag drömde om denna tråd, jag drömde om denna tråd, jag drömde om denna tråd, jag drömde om denna tråd...

:skamsen:

(...)

Nej då, jag menade att det inte är något att vara mallig över. Ungdomar dricker, slås, och kallar folk för milfs... Iiiiinga konstigheter.

:besvarad:

selma
2009-05-03, 20:44
Tack Evert..... rub it in...... för all del .....rub it in :cry:

Evert
2009-05-03, 20:44
Asch så säger du bara för att vara snäll mot ankskrället. :p
Du verkar ha svårt att ta att jag är mer populär än du på det här stället? :)

* Hånglar upp Selma lite *

selma
2009-05-03, 20:46

Ok du är förlåten ;)

Evert
2009-05-03, 20:48
Ok du är förlåten ;)
Jag lovar bot och bättring http://img.photobucket.com/albums/v111/ruskigbuss/emoticons/happy72.gif

Fortune
2009-05-03, 20:50

Inte alls, jag är glad att du känner dig poppis någonstans. :yawn:

Evert
2009-05-03, 20:56
Inte alls, jag är glad att du känner dig poppis någonstans. :yawn:
Jag skulle vilja hävda att du är rejält avundsjuk :)

Fortune
2009-05-03, 20:58
Jag skulle vilja hävda att du är rejält avundsjuk :)
Genom sig själv känner man andra, eller? :rolleyes:

selma
2009-05-03, 21:00
Ähh hörrni...... get a room :D

Evert
2009-05-03, 21:04
Genom sig själv känner man andra, eller? :rolleyes:
Såja Fortune! Jag får nog 50 pm varje dag från beundrare här på forumet http://img.photobucket.com/albums/v111/ruskigbuss/emoticons/sad54.gif

Miriam
2009-05-03, 21:15
Ähh hörrni...... get a room :D

På valfritt äldreboende.:D

Att jag också är 40+ låtsas vi inte om.

Evert
2009-05-03, 21:24
Att jag också är 40+ låtsas vi inte om.

Jag tänkte om jag skulle korrigera dig lite där? :besvarad:

Miriam
2009-05-03, 21:36
Tänk inte så mycket vännen du vet vad som händer då.......

Svimfärdig
2009-05-03, 22:34
Herreguuuud peeps! Det finns en chat-tråd! :skamsen:

Men iaf, öööh min bäst före går inte ut än på ett tag. Fast andras gör det... Gubbar, fyfan! Ingen över 50 i min säng! :p

Mröff
2009-05-03, 22:48
Jag tycker det verkar gå livat till här på köttmarknaden...trots bäst-före-datumet....:evilgrin39:

sås på slipsen
2009-05-03, 22:50

Men iaf, öööh min bäst före går inte ut än på ett tag. Fast andras gör det... Gubbar, fyfan! Ingen över 50 i min säng! :p

Holy shit. Det börjar bli bråttom! :evilgrin39:

Fortune
2009-05-03, 23:01

Inte i min heller.

sås på slipsen
2009-05-03, 23:06
Inte i min heller.

Fortune
2009-05-03, 23:16

För dig eller mig? :unsure:

sås på slipsen
2009-05-03, 23:29
För dig eller mig? :unsure:

ÄR inte du 28? :unsure:

Svimfärdig
2009-05-04, 00:11
Ok, 55? :unsure: :D

Evert
2009-05-04, 06:01
Tänk inte så mycket vännen du vet vad som händer då.......
Jag är en snäll anka :besvarad:

Fortune
2009-05-04, 07:02
ÄR inte du 28? :unsure:
Skulle bara kolla om du hade koll. :innocent:

Christer
2009-05-04, 16:09
Oj, vilken lång tråd.

Mitt bäst-före-datum, på köttmarknaden passerades nog innan jag ens var lovlig.

Stortån
2009-05-08, 17:13
Oj, vilken lång tråd.

Mitt bäst-före-datum, på köttmarknaden passerades nog innan jag ens var lovlig.

Om du har något gemensamt med din avatar håller jag med dig. Tillåt mig använda ordet glidslem.