Visa fullständig version : Tänker du följa Robinson 2009?
Själv tycker jag att det är värt att slängas ett getöga på. Och Linda Isacsson som tidigare höll i "bonde söker fru" är ny programledare. Mer efter programmet som börjar i kväll 20.00 på fyran.:kaffe:
Själv tycker jag att det är värt att slängas ett getöga på. Och Linda Isacsson som tidigare höll i "bonde söker fru" är ny programledare. Mer efter programmet som börjar i kväll 20.00 på fyran.:kaffe:
Jag ska se. Iaf första avsnittet och då får jag väl se om det är nåt att fortsätta följa.
Jag ska se. Iaf första avsnittet och då får jag väl se om det är nåt att fortsätta följa.Samma här. Det är väl då som agnarna skills från vetet eller vad det heter.:kaffe:
Samma här. Det är väl då som agnarna skills från vetet eller vad det heter.:kaffe:
Skills och skills, skiljs tror jag däremot. :p
Skills och skills, skiljs tror jag däremot. :pPinsam felstavning men skyller på lite starka drycker.:kaffe:
Jag skall inte titta, ledsnade redan förra gången de sändes för miljarder år sedan.
Robinson går bort för mig!
Pinsam felstavning men skyller på lite starka drycker.:kaffe:
Mmm, starka drycker brukar sällan stava rätt. :D
Jag skall inte titta, ledsnade redan förra gången de sändes för miljarder år sedan.
Robinson går bort för mig!
Är du ens ensam hemma? :unsure:
Reklampaus och intrycket är väl så där. Ingen som jag direkt skulle vilja ha som favorit ännu. Men nu är det "plankan" och där lär väl vissa tvingas att bekänna färg.:kaffe:
Blev inte direkt impad av första avsnittet. Bara den gammla vanliga gruppmobningen när det gäller att rösta. Men läkaren från östermalm som fick immunitet verkar att ha mer stake än genomsnittet.:kaffe:
Jag blir nog tvungen att titta nästa lördag också för jag kan inte bestämma mig för vad jag tycker ännu. :D
Vänlige Viktor
2009-03-21, 22:57
Linda va snyggast. Som vanligt alltså.
va, e de Robinson igen? :unsure:
Är inte grundiden denna säsong att de skall vara så sviniga och elaka mot varandra som möjligt?
Miljön är svinig och elak i alla fall och omgivningen brukar ju ha inverkan på människor som vistas i en sån där. De befinner sig i nåt som är att likna vid ett träsk.
Miljön är svinig och elak i alla fall och omgivningen brukar ju ha inverkan på människor som vistas i en sån där. De befinner sig i nåt som är att likna vid ett träsk.
I nästa program såg det ut som att laget delas upp i två och det ena laget kommer att hamna på en annan strand, dom kanske får det bättre?
I nästa program såg det ut som att laget delas upp i två och det ena laget kommer att hamna på en annan strand, dom kanske får det bättre?
Eller sämre? :devil:
Alla kommer ju att kämpa som blådårar för att vinna så att de kommer bort från träsket.
Säkert skall tjejerna gyttjebrottas, sådant höjer tittarsiffrorna..:dask:
Linda Rosing och Kitty Jutbring skall visst gyttjebrottas i 5:an.
Apropå dokusåpor, tittarsiffror och kvalitets-teve. :)
Sven Hedin
2009-03-22, 10:23
Nähä? :o
Apropå dokusåpor, tittarsiffror och kvalitets-teve. :)
Är det ett sätt att ge dejtprogrammet med Rosing konstgjord andning?
Christer
2009-03-22, 16:23
Uuuuuh vilket spännande program! Jag ser fram emot de kommande lördagarna! :)
Vänlige Viktor
2009-03-22, 20:40
Jag har inte riktigt besämt mig för vem jag håller på.
Såg en trailer för spektaklet och Rosing verkar vara fullsminkad...undrar om det är vattenfast eller inte. Det är jag nyfiken på.
Det är i kulturproduktionen "Whipeout", mitt och barnens nya favoritprogram. Kitty och Linda har just gjort åtlöjen av sig under sina försök att klara banan. Tyvärr... det var inte ens roligt, bara patetiskt. De pep, viftade med lösögonfransarna, gnällde och försökte hålla make-upen borta från gyttjan. Fullkomligt ofysiska, hade inte ens muskelstyrka att hålla i ett rep. Så går det när man knullat fram i teverutan. På rygg.
Knullade Kitty? Hon runkade väl bara?
Christer
2009-03-22, 22:00
Oavsett vilket så är det ju osedligt. :no:
Var det inte hon och några till som byggde onanikojan?
Vänlige Viktor
2009-03-23, 00:52
Vem runkade hon?
Jävla bortskämda pajasar..... de hade fan inte varit där längre än 4 timmar innan de började gnälla om hunger-yrsel :dummajag:
Och att de inte fick en strand att ligga och sola på, och ingen mat.Men herregud vad är det för FEL på folk??
Och så var det ett jävla klappträ till kärring som var tvungen att hugga ihjäl en ödla bara för sakens skull. Och sen river idioten det halvt befintliga huset för att bygga ett nytt nere vid vattnet. Och blir JÄTTE förvånad att vattnet steg..... Aldrig hört talas om tidvatten??
Den som byggde huset från allra första början kanske hade en tanke med att bygga det på just det ställe det stod.
Som ni förstår kommer jag se varenda avsnitt och förfasa mig och störa ihjäl mig på allt och alla :D
Fan missade gårdagens avsnitt. Någon som såg det och kan ge en kort sammanfattning?:(
Fan missade gårdagens avsnitt. Någon som såg det och kan ge en kort sammanfattning?:(
Finns att se här:http://www.tv4.se/replay
Finns att se här:http://www.tv4.se/replay (http://www.obsklassen.se/redirector.php?http%3A%2F%2Fwww.tv4.se%2Freplay)Ja där ser man. Tack för det.:)
Hittar bara förra veckans avsnitt tyvärr.
Veckans finns, jag såg det. Tyvärr går det inte att direktlänka.
När du kommer in på sidan, kolla till höger, där ligger veckans avsnitt.
När du kommer in på sidan, kolla till höger, där ligger veckans avsnitt.Ja där fanns det ju.:skamsen:
Ja där fanns det ju.:skamsen:
:D
(:peka:)
Vänlige Viktor
2009-03-30, 06:16
:D
(:peka:)
I ditt tusende inlägg pekar du finger åt Torsten.
Kan vara något att minnas.
I ditt tusende inlägg pekar du finger åt Torsten.
Kan vara något att minnas.
Oj jäklar vad jag pratar en massa dynga. :D
Löjligt dålig kvalite på programmet hittills tycker jag. Tävlingsmomenten är inte ens rättvisa när det gäller könstillhörighet. Fattas bara att "robinson Robban" plötsligt dyker upp för att jag ska sluta att orka fortsätta titta på eländet. Det var bättre förr tyvärr.
Christer
2009-04-04, 23:44
Nja, brottningen var inte särskilt snäll mot damerna.
Christer
2009-06-25, 22:39
Jaha, då står det klart att Paolo Roberto tar över programledarskapet för Robinson 2010. Kan det bli värre? :unsure:
http://www.expressen.se/noje/robinson/1.1618332/paolo-roberto-ny-programledare-for-robinson