Visa fullständig version : Varför är alla Karin så snälla? (/flyttad)
Allvarligt så har jag lärt känna och träffat några stycken. Gemensamt är att dom alla varit genomsympatiska. Däremot har dom båda Gunhild jag umgåtts med varit riktigt bitchiga. Gunhild=stridsmö.:kaffe:
Sven Hedin
2009-03-14, 09:00
Allvarligt så har jag lärt känna och träffat några stycken. Gemensamt är att dom alla varit genomsympatiska. Däremot har dom båda Gunhild jag umgåtts med varit riktigt bitchiga. Gunhild=stridsmö.:kaffe:
Att såna som heter Karin skulle vara snälla är inte hälften så märkligt som det där med att du har lyckats få fatt på två Gunhild.
Att såna som heter Karin skulle vara snälla är inte hälften så märkligt som det där med att du har lyckats få fatt på två Gunhild.Nja den ena hette Gunborg kom jag på i efterhand.
Troligen Gunhild vs Gunborg:D
W9y6ebtj8zA
Flyttade ämnet till Foliehatten /frk.
Och visst ser min avatar Karin Gökglad alldeles för snäll ut för att kunna skrämma någon skurk?:kaffe:
Kanske av samma anledning som både Sonny och Glenn var placerade i obsklass på min skola? :unsure:
Jag antar att folk som heter Karin har präktiga föräldrar.
Sven Hedin
2009-03-14, 23:01
På min skola så hade det präktiga namnet Britt lyckats förirra sig ner i den där korridoren. Mycket mystiskt.
Det fanns en Ola i obsklassen på min skola, också lite udda kanske.
Den här tanten heter också Karin. Hon brukar bjuda Martin Timell på kokain.
http://www.lashelf.se/english/web_bilder_engelska/karin.gif
Äré saaaant :o
Hon som verkar så präktig..... Timell förvånar mig på ett sätt inte men HON................