Visa fullständig version : Ibland vill man bara vara med sig själv.
Så är det nu. Pippi är osocial. Pippi vill vara ifred och bara göra Pippisaker.
Stör ej.
Men jag vill inte vara ensam. Vill aldrig det.
Så jag kan väl sitta här, så länge? :unsure:
Fan vad osocial HON var då :mad:
Sven Hedin
2009-01-13, 20:58
Haha! :D
Vänlige Viktor
2009-01-13, 21:49
Men jag vill inte vara ensam. Vill aldrig det.
Så jag kan väl sitta här, så länge? :unsure:
Får man sitta med? :whistle:
Svimfärdig
2009-01-13, 22:16
Stör ej.
Man får det. *petar på!*
Stör ej.
Det kan vara väldigt skönt att vara osocial ibland. Ta väl hand om dig Pippi och så tittar du hit vid de tillfällen du känner för det. Du är alltid välkommen :)
Nu ska jag sätta mig i ett hörn och tänka på hönsfötter. Hejdå.
Svimfärdig
2009-01-13, 23:21
Det kan vara väldigt skönt att vara osocial ibland. Ta väl hand om dig Pippi och så tittar du hit vid de tillfällen du känner för det. Du är alltid välkommen :)
Är hon inte alls! :tunga: Ska hon sura kan hon fan hålla sig borta. Usch!
Är hon inte alls! :tunga: Ska hon sura kan hon fan hålla sig borta. Usch!
Vem har sagt att hon surar? :unsure: Hon vill ju bara umgås med den trevligaste människa hon känner, sig själv. :p
Svimfärdig
2009-01-13, 23:43
Vem har sagt att hon surar? :unsure: Hon vill ju bara umgås med den trevligaste människa hon känner, sig själv. :p
Jag sa det.
Hon vet inte sitt eget bästa. Hade hon velat umgås med den trevligaste hon känner hade hon bjudit över mig. :mad:
Jag sa det.
Hon vet inte sitt eget bästa. Hade hon velat umgås med den trevligaste hon känner hade hon bjudit över mig. :mad:
Men varför sa du det? Är du pippiexpert, eller? :kaffe:
Svimfärdig
2009-01-13, 23:55
Men varför sa du det? Är du pippiexpert, eller? :kaffe:
Ja, det är jag. :proud:
Ja, det är jag. :proud:
Men då ska jag inte strida med dig, jag tänkte bara att genom mig själv känner jag andra men så var det tydligen inte. :tunga:
Svimfärdig
2009-01-13, 23:58
Men då ska jag inte strida med dig, jag tänkte bara att genom mig själv känner jag andra men så var det tydligen inte. :tunga:
Strid på, I like it! :D Hon brukar alltid säga "Nu ska jag sura!". Det kommer sig därav.
Strid på, I like it! :D Hon brukar alltid säga "Nu ska jag sura!". Det kommer sig därav.
Men jag ooorkar ju inte strida idag, jag är ju konvalecent.....eller jag har iaf varit och fått akupunktur idag och har fått en jäkla huvudvärk. KAN det vara så att hon stack hål på spånbehållaren? :unsure:
Jag sitter också ensam här, och vill bara ladda ner film. Stör inte för jag tittar på staplarna med "pieces".
Svimfärdig
2009-01-14, 00:17
Men jag ooorkar ju inte strida idag, jag är ju konvalecent.....eller jag har iaf varit och fått akupunktur idag och har fått en jäkla huvudvärk. KAN det vara så att hon stack hål på spånbehållaren? :unsure:
Aouch. Ja det kan vara så illa. :D Krya på skallen.
Jag sitter också ensam här, och vill bara ladda ner film. Stör inte för jag tittar på staplarna med "pieces".
Visst är det spännande! Önskar att jag kunde sitta bredvid dig och störa dig lite medan du tittade.
Aouch. Ja det kan vara så illa. :D Krya på skallen.
Jag VISSTE att jag inte borde ha ställt upp på galenskaperna. Nu har jag ju ingenting i skallen. :(
Svimfärdig
2009-01-14, 00:33
Jag VISSTE att jag inte borde ha ställt upp på galenskaperna. Nu har jag ju ingenting i skallen. :(
Det kommer nog tillbaka... :unsure:...
...om du har tur. :D
Det kommer nog tillbaka... :unsure:...
...om du har tur. :D
Varför skulle jag ha det nu, det har jag ju aldrig haft förr. :D
Svimfärdig
2009-01-14, 00:35
Varför skulle jag ha det nu, det har jag ju aldrig haft förr. :D
Jag fixar. ;)
Jag fixar. ;)
Tur eller nytt sågspån? :unsure:
Fressten ljugde jag lite :skamsen:, jag vann faktiskt på en lott häromdagen. HELA femtio kronor minsann. :proud:
Svimfärdig
2009-01-14, 00:44
Tur eller nytt sågspån? :unsure:
Fressten ljugde jag lite :skamsen:, jag vann faktiskt på en lott häromdagen. HELA femtio kronor minsann. :proud:
Tur. :)
Men sedärja! Jag vann inget på min Triss jag för ovanlighetens skull tog mig råd att köpa.
Tur. :)
Men sedärja! Jag vann inget på min Triss jag för ovanlighetens skull tog mig råd att köpa.
Det var precis en sån jag vann på så jag har antagligen förbrukat årets tur redan. :mad:
Droidlife
2009-05-30, 16:30
Äh...
Jag har aldrig varit så ifred som jag är nu.
Jag både vill och inte vill.
Rätt åt dig :pippi:.
Jag försökte, men då skulle du vara så j***a svår.
Vad försökte du va?:unsure:
http://www.obsklassen.se/showpost.php?p=34966&postcount=2 :nono:
Jag tyckte att du satt bra där! :pippi:
Gå till dedikeralåttråden. För där väntar en låt till dig.
Passar inte den så..så...så vet jag inte vad jag gör!